• چهارشنبه / ۲۷ دی ۱۳۹۱ / ۱۳:۰۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 91102716349
  • منبع : نمایندگی مازندران

باندی با 80 فقره سرقت خودرو در آمل متلاشی شد

باندی با 80 فقره سرقت خودرو در آمل متلاشی شد

ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی آمل از متلاشی شدن باندی با 80 فقره سرقت خودرو در این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی آمل از متلاشی شدن باندی با 80 فقره سرقت خودرو در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد صادق پهلوان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه مازندران، با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آمل در راستای مقابله با سارقان خودرو با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق شدند، اعضای باند سارقان خودرو را شناسائی کنند.

وی تصریح کرد: ماموران با شناسائی متهمان به سرقت خودرو پس از چند روز تعقیب و مراقبت از این افراد پس از هماهنگی با مرجع قضائی در اقدامی غافلگیرانه و عملیات ویژه پلیسی پنج متهم این پرونده را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل خاطرنشان کرد: متهمان که از سارقان سابقه‌دار هستند، در اظهارات خود به پلیس گفتند، با شناسایی خودروهای فاقد ایمنی و استفاده از غفلت مالکان خودرو اقدام به سرقت خودرو‌ها می‌کردند.

پهلوان افزود: سارقان پس از سرقت خودرو و انتقال آن به نقطه‌ای امن، قطعات و محتویات آن را به سرقت می‌برند.

وی اضافه کرد: سارقان در مواردی که زمینه سرقت داخل خودرو مساعد بود در همان مکان اقدام به سرقت داخل خودرو و قطعات آن می‌کردند.

وی یادآور شد: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیسی ضمن اعتراف به بزه انتسابی به 80 فقره سرقت خودرو و داخل خودرو در شهرستان‌های آمل، محمودآباد، بابل و بابلسر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اشاره به شناسائی و دستگیری فردی مالخر در این پرونده از کشف اموال مسروقه خبر داد و افزود: متهمان پس از تحویل به مرجع قضایی روانه زندان شدند.

پهلوان در پایان با هشدار به شهروندان ازآنان خواست، برای پیشگیری از سرقت خودرو، خودروهای خود را به تجهیزات و وسایل ایمنی مجهز و از پارک آن در مناطق خلوت و خارج از دید جدا خودداری کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۱-۰۲ ۱۲:۳۴

تشکراززحمات شبانه روزی جناب سرهنگ پهلوان