• شنبه / ۲ دی ۱۳۹۱ / ۱۲:۰۴
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91100200811
  • خبرنگار : 71038

احمدخاتمی:هیچ علاقه‌ای برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ندارم

احمدخاتمی:هیچ علاقه‌ای برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ندارم

آیت‌الله سیداحمد خاتمی، تاکید کرد که هیچ علاقه‌ای برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ندارد.

آیت‌الله سیداحمد خاتمی، تاکید کرد که هیچ علاقه‌ای برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ندارد.

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهارداشت: چهار دوره ریاست جمهوری است که نام من از سوی برخی به عنوان کسی که مناسب است، در این عرصه کاندیدا شود، برده می‌شود و بنده نیز به صراحت عرض می‌کنم که این جانب مطلقا علاقه‌ای به کارهای اجرایی مثل ریاست جمهوری ندارم و تمام علاقه‌ام به کارهای فرهنگی مانند تدریس، تبلیغ و تالیف است و خدا را شاکر هستم که در این عرصه به من عنایت کرده و روزانه چندین درس در حوزه دارم و صدها طلبه در درس‌های این جانب شرکت می‌کنند.

خاتمی با تشکر از تمام کسانی که با محبت نام وی را در لیست کسانی که می‌توانند در این عرصه حضور پیدا کنند قرار می‌دهند گفت: من به صراحت عرض می‌کنم که من مطلقا وارد این عرصه نمی‌شوم.

خطیب موقت نماز جمعه تهران در ادامه خطاب به تمام کسانی که قصد دارند در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا شوند، گفت: توصیه می‌کنم که ورودتان به این عرصه مخلصانه و با انگیزه الهی باشد و فضای جامعه را ملتهب نکنید ، هواداران آنها نیز باید به این موضوع توجه داشته باشند.

خاتمی گفت: به عنوان یک مرید مقام معظم رهبری می‌گویم هر گونه صحبت چالش‌زا، اهانت‌آمیز و همراه با توهین در رابطه با شخصیت‌ها و گروه‌های داخل نظام خلاف فرمایشات مقام معظم رهبری است؛ ما همه سوار در یک کشتی هستیم و تاکید می‌کنم حضور کاندیداها در این عرصه باید دوستانه و برادرانه باشد و اگر نقدی نیز داریم باید این نقد را منصفانه و با ادبیات منطقی و مستدل بیان کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۲ ۱۵:۳۳

"بسم رب الشهداء"، خدا ان‌شاءالله افراد مومنی همچون آقا سید احمد خاتمی رو برای ما حفظ کنه.