• شنبه / ۲ دی ۱۳۹۱ / ۱۱:۴۲
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 91100200762
  • خبرنگار : 71234

سالک به ایسنا خبر داد:

احتمال تشکیل کارگروه کارشناسی جامعتین برای رسیدن به وحدت رویه در انتخابات

احتمال تشکیل کارگروه کارشناسی جامعتین برای رسیدن به وحدت رویه در انتخابات

یک عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز از احتمال تشکیل کارگروه کارشناسی بین جامعتین برای رسیدن به وحدت رویه برای ورود به انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری خبر داد.

یک عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز از احتمال تشکیل کارگروه کارشناسی بین جامعتین برای رسیدن به وحدت رویه برای ورود به انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری خبر داد.

حجت‌الاسلام احمد سالک در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: جامعه روحانیت بر اساس سیره گذشته‌اش اولین حرکت را بر مبنای تشکیل جلسه با جامعه مدرسین برای انتخاب وحدت رویه و عمل برای ورود به انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری قرار داده است که این جلسات مفید بوده است.

وی ادامه داد: ان‌شاءالله اگر کارگروه کارشناسی بین جامعتین تشکیل شد این کارگروه فعالیت خود را در این راستا انجام خواهد داد.

نماینده مردم اصفهان انتخاب معیارهایی برای انتخاب اصلح در انتخابات ریاست‌جمهوری را به عنوان یکی دیگر از کارهای جامعه روحانیت مبارز عنوان و اظهار کرد: بر این اساس بالغ بر 20 صفت و ویژگی برای انتخاب اصلح رییس‌جمهور آینده انتخاب و مشخص شده است که مجموعه این مسائل همان منشوری است که برای انتخاب اصلح در گذشته منتشر شده بود که در این دوره موارد بیشتری بر اساس اقتضائات شرایط فعلی گنجانده می‌شود.

سالک با بیان اینکه مذاکره در موضوعات مختلف با شناخت نسبت به شرایط فعلی بخصوص موضوع تحریم‌ها و تهاجم فرهنگی و اقتصادی انجام شده است، توضیح داد: اکنون کشور در شرایط جنگ نرم فرهنگی و اقتصادی قرار دارد و در شرایط داخلی کشور مسائلی همچون گرانی و مطالبات مردم وجود دارد باید این مجموعه مسائل به گونه‌ای در نظر گرفته شود تا بتوان برنامه‌ای برای مردم برای انتخاب کاندیدای مورد نظر خود تعیین کرد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه جامعتین در شرایط فعلی بر روی شیوه عمل برای ورود به انتخابات کار می‌کند، گفت: تاکنون بحث‌هایی برای چگونگی ورود به انتخابات مطرح شده است که بعد از رسیدن به نتیجه نهایی، آن را اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha