• سه‌شنبه / ۲۱ آذر ۱۳۹۱ / ۱۱:۲۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 91092111943
  • خبرنگار : 71290

انتقاد نماینده بناب از نحوه اجرای صحیح هدفمندی یارانه‌ها

نماینده مردم بناب در مجلس با اشاره به عدم اجرای صحیح هدفمندی یارانه‌ها انتقاد کرد و گفت: دولت باید هر چه سریعتر نسبت به اجرای صحیح هدفمندی یارانه‌ها به صورت کارشناسی اقدام کند.

نماینده مردم بناب در مجلس با اشاره به عدم اجرای صحیح هدفمندی یارانه‌ها انتقاد کرد و گفت: دولت باید هر چه سریعتر نسبت به اجرای صحیح هدفمندی یارانه‌ها به صورت کارشناسی اقدام کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد باقری امروز در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همانطور که نظام اسلامی و ملت طی 33 سال در حال رویش بودند باید شورای نگهبان و قوا همگام با آن پیش روند و خلاء قانون‌های را پر کنند گفت: مترقی‌ترین اصل قانون اساسی،‌ اصل 110 است که مشروعیت نظام اسلامی را بیان می‌کند و براساس آن در زمان غیبت تنها نمونه‌ برای تبعیت، فقیه واجد شرایط و ولی فقیه است که بیانات ولی فصل‌الخطاب میان قوا می‌باشد.

این عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی تصریح کرد: اگر متاسفانه مطالبی بیان می‌شود که از قداست نام ولایت برای به کرسی نشاندن مقاصد خود استفاده می‌کنند در حالی که باید بدانند ما مطیع محض ولی امر خویش هستیم و طبق فرمایشات معظم‌له پیش می‌رویم.

نماینده مردم بناب در مجلس در ادامه با اشاره به اقدامات اقتصادی دولت بویژه در اجرای هدفمندی یارانه‌ها ابراز کرد: این اقدام دولت نمایانگر قدرت و شجاعت آن است، اما این حرکت اساسی در مسیر خود دچار اشتباهاتی شد که علی‌رغم تذکر اقتصاددانان ثمره‌ای نداشت و دولت راه خود را ادامه داد.

باقری خطاب به رییس‌جمهور گفت: آیا می‌دانید عدم اجرای صحیح این قانون تا چه اندازه نقدینگی را افزایش داده، موجب رکود تولید و ورشکستگی واحدهای تولیدی شده، نیروگاه‌ها و صنایع با مشکل قطعات مواجه شده‌اند؟ آیا می‌دانید به بهانه پرداخت 45 هزار 500 تومان به جیب مردم عملا چند برابر آن از جیب مردم برداشت می‌شود؟ آیا می‌دانید اقشار ضعیف تا کی باید در برابر پرداخت هزینه‌های آب و برق و حتی خدمات درمانی پاسخگو باشند؟

وی افزود: آیا می‌توانید با شجاعت از اشتباهاتی که مرتکب شده و اجرای قانون از مسیر خود جدا شده از مردم عذرخواهی کنید؟ بنابراین باید هر چه سریعتر نسبت به اجرای صحیح قانون هدفمندی یارانه‌ها به صورت کارشناسانه اقدام کنید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha