• یکشنبه / ۱۹ آذر ۱۳۹۱ / ۰۹:۳۱
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 91091910092

با واریز مرحله 22 در 18 آذر 91

یارانه نقدی هر ایرانی از مرز یک میلیون تومان گذر کرد

یارانه نقدی هر ایرانی از مرز یک میلیون تومان گذر کرد

با واریز یارانه نقدی مرحله بیست‌ودوم به حساب سرپرستان خانوار میزان دریافتی هر نفر طی این مدت از مرز یک میلیون تومان گذر کرد.

با واریز یارانه نقدی مرحله بیست‌ودوم به حساب سرپرستان خانوار میزان دریافتی هر نفر طی این مدت از مرز یک میلیون تومان گذر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، یارانه نقدی مرحله بیست‌ودوم شب گذشته (18 آذرماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز شد و از بامداد یکشنبه 19 آذرماه قابل برداشت است.

اکنون 74.5 میلیون ایرانی یارانه نقدی 45 هزار و 500 تومانی را دریافت می‌کنند و این یارانه تا اجرای فاز دوم قانون هدفمند‌سازی یارانه‌ها تغییر نخواهد کرد.

به این ترتیب هر نفر طی این مدت یک میلیون و هزار تومان (1001000) یارانه نقدی دریافت کرده است. البته به این رقم باید 28 هزار تومان یارانه نان را نیز افزود که در برهه‌ای از سوی دولت به افراد مشمول اعطا شد.

به طور متوسط می‌توان گفت که در 22 ماه گذشته که دولت اقدام به پرداخت یارانه نقدی به مردم کرده است در مجموع 74 هزار و 602 میلیارد و 500 میلیون تومان به حساب ایرانیان واریز شده است.

این رقم که معادل حدود 15 درصد بودجه کشور در سال جاری است طی 22 ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز و مصرف شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۱-۰۹-۱۹ ۱۸:۱۱

چند برابر این پول را از جیب مردم درآورده‌اید؟

avatar
۱۳۹۱-۰۹-۲۰ ۱۰:۲۴

15 درصد طی 22 ماه یعنی 8 درصد بودجه سالانه! من در سال فقط حدود 20 درصد حقوقم به‌عنوان مالیات کسر می‌شه. عوارض ماشین و خونه و خیابون و پول آسفالت و فاضلاب و هزار قلم دیگه، دارم پرداخت می‌کنم. تازه پول نفت چی می‌شه؟! معلوم نیست. این یعنی حمایت از مستضعف و عدالت‌گستری...؟

avatar
۱۳۹۱-۰۹-۲۰ ۱۲:۴۸

حالا که چی؟! با این همه گرونی واقعا خیلی ... داره اینجور تبلیغات...!