• سه‌شنبه / ۷ آذر ۱۳۹۱ / ۱۰:۲۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 91090702732
  • خبرنگار : 71132

حقیقت‌پور:

اسرائیل در صورت پیروزی در جنگ با غزه، به سوریه تجاوز نظامی می‌کرد

اسرائیل در صورت پیروزی در جنگ با غزه، به سوریه تجاوز نظامی می‌کرد

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که اگر اسرائیلی‌ها در جنگ با غزه پیروز می‌شدند احتمالا به سوریه هم تجاوز نظامی می‌کردند.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که اگر اسرائیلی‌ها در جنگ با غزه پیروز می‌شدند احتمالا به سوریه هم تجاوز نظامی می‌کردند.

منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: اگر اسرائیلی‌ها در جنگ با غزه پیروز می‌شدند و موفق می‌شدند غزه را خاموش کنند، قطعا آن را به سوریه هم تسری می‌دادند و به سوریه تجاوز نظامی می‌کردند یا زمینه حضور کشورهای فرامنطقه‌ای را در ابعاد نظامی مثل ناتو و آمریکا فراهم می‌کردند که الحمدالله ناموفق بودند.

وی با اشاره به آغاز جنگ اسرائیل با غزه در پی ترور یکی از افسران ارشد حماس توسط رژیم صهیونیستی و سکوت جامعه جهانی در قبال این موضوع، افزود: تشکیلات صهیونیست‌ها به قدر کافی در سازمان‌های بین‌المللی نفوذ دارند و تقریبا قاطبه دستگاه‌های ارتباط جمعی، شبکه‌های تلویزیونی، خبرگزاری‌ها،‌ رسانه‌ها و بنگاه‌های سخن‌پراکنی تحت نظر کارتل‌های وابسته به صهیونیست‌ها مدیریت می‌شوند لذا هیچ توقع جدی برای اینکه این دستگاه‌های تبلیغی و حقوق بشری و یا ارگان‌های بین‌المللی بتوانند به نفع محرومین و مظلومین ورود کنند، وجود ندارد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس آغاز جنگ با غزه توسط رژیم صهیونیستی را بهانه‌ای منطبق با خوی درندگی اسرائیل دانست و تصریح کرد: حیات رژیم صهیونیستی تاکنون با تجاوز، ترور و زورگویی بوده است. مردم غزه هم علیرغم اینکه در محاصره بودند و نمی‌شد به آنها کمک‌رسانی کرد اما با استفاده از آموزه‌های انقلاب اسلامی ایران و با استفاده از کمک‌های ایران جواب بسیار قاطع و دندان‌شکنی به اسرائیلی‌ها دادند و برای اولین بار آنها را مجبور کردند به شرایط انقلابیون تمکین کنند.

حقیقت‌پور در پایان تصریح کرد: اگر عقل سلیمی در سر صهیونیست‌ها باشد که بعید است باید بپذیرند که ایجاد فضای نظامی و ترور دیگر کارساز نیست بلکه این به ضرر خودشان تمام می‌شود چرا که مردم به قدر کافی روشن شدند و با استفاده از مولفه‌های پیروزکننده‌ای مثل صبر، دفاع جانانه و فداکاری دشمن را مایوس خواهند کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha