• یکشنبه / ۲۱ آبان ۱۳۹۱ / ۱۰:۵۰
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 91082112858
  • منبع : فضای مجازی

بازگشت مهران مدیری با سریال طنز «ویلای من»

بازگشت مهران مدیری با سریال طنز «ویلای من»

مهران مدیری، جدیدترین سریال طنز خود را باز هم برای شبکه ویدئویی کشور اوایل هفته جاری در تهران مقابل دوربین می‌برد.مدیری که چندی است پیش تولید جدیدترین مجموعه خود را با عنوان «ویلای من» به تهیه‌کنندگی شرکت «گلرنگ‌پخش» آغاز کرده، قصد دارد این سریال را طی روزهای آینده کلید بزند.

مهران مدیری، جدیدترین سریال طنز خود را باز هم برای شبکه ویدئویی کشور اوایل هفته جاری در تهران مقابل دوربین می‌برد.مدیری که چندی است پیش تولید جدیدترین مجموعه خود را با عنوان «ویلای من» به تهیه‌کنندگی شرکت «گلرنگ‌پخش» آغاز کرده، قصد دارد این سریال را طی روزهای آینده کلید بزند.

به گزارش ایسنا، روزنامه دنیای اقتصاد نوشت:

این روزها آخرین بخش‌های بازی مدیری مقابل دوربین سری جدید سریال ویدئویی «قلب یخی» در حال ضبط است و با پایان آنها، مدیری تولید سریال خود را در دست خواهد گرفت. جمعی از هنرمندان گروه آشنای مدیری طی این سال‌ها متشکل از سیامک انصاری، جواد عزتی، هادی کاظمی، الیکا عبدالرزاقی و... در این سریال بازی خواهند داشت.

جالب آنکه گفته می‌شود بازیگران جدیدی چون آتنه فقیه‌نصیری نیز در این گروه جای خواهند گرفت. فیلمنامه این سریال را امیر مهدی ژوله و خشایار الوند در دست نگارش دارند و قرار است توزیع آن پس از تصویربرداری چندین قسمت، همزمان با ضبط توسط شرکت گلرنگ پخش انجام شود.

این دومین تجربه مدیری پس از مجموعه ناتمام قهوه تلخ در شبکه نمایش خانگی خواهد بود. هرچند اواسط سال گذشته هاشم رضایت قائم مقام وقت مدیر شبکه سوم سیما در گفت‌و‌گویی، خبر از حضور مدیری در تلویزیون برای کارگردانی سریالی 50 قسمتی داده و حتی گفته بود که بازیگرانی چون سیامک انصاری، علی لک‌پوریان، آرام جعفری، سحر زکریا، الیکا عبدالرزاقی، سحر جعفری جوزانی، هادی کاظمی و نادر سلیمانی برای بازی در آن قرار‌داد نیز بسته‌اند.

او همچنین توضیح داده بود که به مناسبت نام‌گذاری سال 90 به نام اصلاح الگوی مصرف، این سریال با همین مضمون ساخته خواهد شد. اتفاقی که رخ نداد تا با اجرایی شدن ساخت سریال ویلای من، شایعه عدم موافقت تلویزیون برای بازگشت مدیری به عرصه سریال‌سازی قوت بگیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۱-۰۸-۲۷ ۱۴:۳۸

برو بابا!

avatar
۱۳۹۱-۰۹-۱۴ ۰۹:۱۴

اون‌همه تبلیغات برای جایزه‌های آنچنانی که مردم رو تحریک کنن! بعد این همه از وقت مردم پای تلویزیون‌ها تلف بشه که حتی آدم نفهمه آخر یه مجموعه تلویزیونی چی می‌شه؟ واقعا چه چیزی می‌شه گفت غیر از اینکه همه{برخي} آدمها فقط بوی پول می‌دن. حالا واسه بار دوم؟ باز هم می‌خوان مردم رو ساده‌لوح فرض کنن؟ جای تاسف داره از آدمهای فرهنگی این مملکت که فقط به فروش بیشتر و کسب درآمد بیشتر فکر می‌کنن! اون همه التماس که تو رو خدا کپی نکنین، بعد خودشون حق مردم رو ندادن!

avatar
۱۳۹۱-۰۹-۲۴ ۲۳:۲۱

ما كه عاشق آقای مديری و سريالهاش هستيم. اميدواريم هرچه زودتر پخش بشه. بی‌صبرانه منتظر اين سريال هستيم.

avatar
۱۳۹۱-۰۹-۳۰ ۲۲:۵۸

یه کار دیگه از آقای مدیری... کاملا" مشابه بقیه کارهاش. خیلی طرفدار مدیری بودم ولی راستش خبر جالبی نیست برام... چون با توجه به عکسها و بازیگراش مشابه بقیه سریالهاش می‌شه... سیامک انصاری بین افراد ابله قرار می‌گیره... مثل قهوه تلخ و شبهای برره... چیز جدید بساز!

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۷ ۱۱:۳۶

به نظرمن مهران مدیری بایدبه تلویزیون برگردد

avatar
۱۳۹۱-۱۱-۰۳ ۱۰:۲۰

به نظر من که باید صبر کنیم، ببینم آقای مدیری در تهیه‌کنندگی هم مثل کارگردانیشون موفق هستند؟ آقای مدیری نشون دادند آدم باهوشی هستن و همیشه بلدن چطور مردم رو سورپرایز کنن، قابل توجه اون دوستانی که می‌گن نفهمیدیم آخرش چی شد؛ من می‌پرسم آیا شما سریال رو برای قسمت آخرش گرفتید؟ یا برای اینکه جایزه ببرید؟ سریال رو خریدید که لحظاتی با اون شاد باشید و ما رو از این همه غصه دور کنه، من که فکر می‌کنم گروه‌شون بسیار تو این کار موفق بودن، اگه هم انتقادی هست به آقای مدیری نیست به اون تهیه‌کنندگان پول‌پرستیه که از نام آقای مدیری سوءاستفاده کردند. اجازه بدیم که یه هنرمند مستقل بتونه هنوز به فعالیتش ادامه بده!