• سه‌شنبه / ۱۶ آبان ۱۳۹۱ / ۱۰:۲۸
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 91081609850

نرخ بلیت برخی مسیر‌های هوایی اعلام شد

آژانس‌ها فعلا برای بسیاری از مسیر‌های هوایی بلیت نمی‌فروشند

آژانس‌ها فعلا برای بسیاری از مسیر‌های هوایی بلیت نمی‌فروشند

در شرایطی که از امروز افزایش میانگین 65 درصدی نرخ بلیت هواپیما در پرواز‌های داخلی ابلاغ شده است، بلیت‌ بسیاری از مسیر‌های هوایی به دلیل مشخص‌نشدن قیمت فروخته نمی‌شود.

در شرایطی که از امروز افزایش میانگین 65 درصدی نرخ بلیت هواپیما در پرواز‌های داخلی ابلاغ شده است، بلیت‌ بسیاری از مسیر‌های هوایی به دلیل مشخص‌نشدن قیمت فروخته نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار راه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با توجه به ابلاغ افزایش 60 تا 70 درصدی نرخ بلیت هواپیما از امروز در پرواز‌های داخلی، هنوز نرخ بلیت بسیاری از مسیر‌های پروازی از سوی شرکت‌های هواپیمایی اعلام نشده است.

به دلیل اعلام نشدن نرخ بلیت در بسیاری از مسیر‌های پروازی داخلی امکان فروش بلیت از سوی آژانس‌های هواپیمایی به متقاضیان سفر در این مسیر‌ها وجود ندارد.

"در حال حاضر تنها نرخ بلیت مسیر‌های پروازی پرتردد که تقاضای بالا برای سفر دارند مشخص شده است." این را مسوولان فروش آژانس‌های هواپیمایی به خبرنگار ایسنا اعلام کردند.

به گفته‌ مسوولان فروش بلیت در آژانس‌های هواپیمایی نرخ بلیت بسیاری از مسیر‌های هوایی مشخص نیست و با توجه به این‌که نرخ قبلی از سایت شرکت‌های هواپیمایی حذف شده فروش بلیت در این مسیر‌ها امکانپذیر نیست.

دراین بین تنها بلیت مسیر‌های تهران - کیش، تهران - اهواز، تهران - تبریز، تهران - اردبیل، تهران - مشهد و تهران - بندرعباس مشخص شده است.

طبق اطلاعات درج ‌شده در سایت‌ شرکت‌های هواپیمایی بلیت مسیر تهران - کیش که پیش از این 103 هزار تومان بود به 170 هزار و 900 تومان افزایش یافته است.

نرخ بلیت مسیر تهران - اهواز نیز از 63 هزار و 200 تومان به 104 هزار تومان رسیده است.

هم‌چنین نرخ بلیت مسیر تهران - تبریز از 65 هزار تومان به 102 هزار و 700 تومان افزایش یافته است.

قیمت بلیت مسیر تهران - مشهد نیز به 131 هزار تومان رسیده در حالی که قبل از اعمال این افزایش 79 هزار تومان فروخته می‌شد.

قیمت بلیت تهران - اردبیل نیز از 58 هزار و 200 تومان به 96 هزار و 400 تومان رسیده است.

در این بین تنها نرخ بلیت تهران - بندر‌عباس بدون تغییر باقی‌مانده است. بلیت این مسیر 108 هزار و 600 تومان معادل قیمت قبلی به فروش می‌رسد.

در این بین قیمت بلیت مسیر‌های پروازی از تهران به مقاصد اصفهان، شیراز، یزد، کرمان، کرمانشاه، ساری، رشت، قشم، خرم‌آباد، همدان، یاسوج و سنندج هنوز اعلام نشده لذا نمی‌توان بلیت برای این مسیر‌ها فروخت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha