• جمعه / ۵ آبان ۱۳۹۱ / ۱۳:۲۳
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91080503005
  • منبع : ارتش جمهوری اسلامی ایران

دریادار سیاری: درخواست مذاکره از سوی 1+5 نشانه قدرت ایران است

دریادار سیاری: درخواست مذاکره از سوی 1+5 نشانه قدرت ایران است

فرمانده نیروی دریایی ارتش با مخاطب قرار دادن جوانان گفت: بدانید دشمن از هر راهی وارد می‌شود تا به انقلاب اسلامی ایران صدمه بزند و در این زمینه از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با مخاطب قرار دادن جوانان گفت: بدانید دشمن از هر راهی وارد می‌شود تا به انقلاب اسلامی ایران صدمه بزند و در این زمینه از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در آئین اختتامیه چهارمین جشنواره قرآنی فرهنگی و ورزشی کارکنان وظیفه نیروی دریایی با تشریح حوادث اول انقلاب، جنگ هشت ساله علیه ایران و مساله هسته‌یی این موارد را گوشه‌ای از برنامه‌ها و توطئه‌های غرب و شرق عنوان کرد.

وی با توجه به جایگاه ایران در منطقه و جهان اظهار کرد: امروز هیچ برنامه‌ای در منطقه بدون حضور ایران قابل اجرا نخواهد بود و ابرقدرت‌های شرق و غرب به این مهم رسیده‌اند.

وی نشست گروه 1+5 را از نشانه‌های قدرت ایران قلمداد و خاطرنشان کرد: شش کشور هسته‌یی جهان در رابطه با فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌یی ایران پیشنهاد مذاکره می‌دهند که اگر اطلاعی از بنیه دفاعی ایران نداشت به هیچ عنوان با مقامات ایران وارد مذاکره نمی‌شد و امروز در سایه این اقتدار است که در سفرهای مختلف روسای کشور به خارج، بحث مذاکره با طرف‌های ایرانی از سوی غرب در رسانه‌ها مطرح می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با غیرقابل مقایسه خواندن توان ایران با هشت سال دفاع مقدس گفت:دشمنان ایران پی برده‌اند که نمی‌توانند از طریق جنگ سخت و تهدیدات کاری از پیش ببرند و به جنگی به نام جنگ نرم روی آورده‌اند تا از طریق تهاجم فرهنگی جوانان این مرزوبوم را که نوک پیکان این جنگ قرار دارند را با خود همسو کنند.

وی در پایان تصریح کرد: وظیفه شما سربازان این است که در همه حال سرباز بمانید بدان معنی که در سال‌های آتی زندگی خود توانایی مقابله با جنگ سخت و نرم را داشته باشید و هدف ما از برگزاری این جشنواره‌ها نیز تداعی این لحظات است. شما جوانان باید با قرار دادن قرآن در سرلوحه زندگی خود، فرهنگی که مرتبط با دین‌مان است را انتخاب و با کسب آمادگی جسمانی، در عرصه‌های گوناگون اجتماعی به مقابله با دشمن بروید.

پیش از صحبت های امیر دریادار سیاری، ناخدا یکم مجید توسلی دبیر چهارمین جشنواره بیلانی از نحوه برگزاری مسابقات و نتایج به دست آمده توسط تیم های مختلف شرکت کننده ، ارائه کرد.

در این دوره از مسابقات تیم مرکز آموزش شهدای وظیفه در زمینه ای قرآنی دوم ودر قسمت ورزشی حائز رتبه نخست شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۱-۰۹-۲۵ ۰۸:۴۱

با سلام و درود، ما افتخار مي‌كنيم به فرماندهي مثل شما. هميشه دعاگوي شما بزرگوار هستيم. اجركم عندالله.