• شنبه / ۲۹ مهر ۱۳۹۱ / ۱۲:۴۶
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91072918795
  • منبع : مطبوعات

انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان قطع برنامه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای ایران را محکوم کرد

انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان در محکومیت قطع برنامه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای ایران بیانیه‌ای منتشر کرد.

انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان در محکومیت قطع برنامه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای ایران بیانیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) متن این بیانیه به شرح ذیل است :انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به عنوان انقلاب الهام بخش جهان و منطقه خاورمیانه که یکی از نتایج آن دردو سال اخیر با بیداری ملت‌ها و انقلاب‌های مردمی، به شکستن دیکتاتورهای منطقه منجر شد، می‌رود تا با الهام گرفتن ملت‌ها در آمریکا، اروپا و اقصا نقاط دنیا پایه‌های متزلزل امپریالیسم و سرمایه داری غرب را از بیخ و بن برکند و همین واقعیت، این روزها لابی آمریکایی صهیونیسم و دنبال‌های آن در اروپا را به شدت عصبانی کرده و آنان را به هر شیوه مذبوحانه و غیر انسانی برای جلوگیری از نفوذ فکری و معنوی انقلاب اسلامی به منظور تاخیر انداختین در زمان موعود شکستن قدرتهای‌شان واداشته است.

لابی آمریکایی صهیونیستی و اروپایی‌ها به مدد امپراطوری‌های رسانه‌ای خود سالیان درازی است که مانور گسترده‌ای را پیرامون ادعای حمایت از ارزش‌ها و معیارهایی چون " آزادی بیان"، " احترام و اعتقاد به حقوق بشر" و " دموکراسی" سر می‌دهد، اما رفتارهای متناقض آنان در مصادیقی چون اهانت به پیامبر صلح و دوستی، لشکر کشی به کشورهای مستقل و ریختن خون هزاران انسان بی‌دفاع و ... برای ملت‌های بیدار، هویدا گشته و آنان را با چالش جدی و رسوایی مواجه ساخته است.

غربی‌ها به خوبی می‌دانند که شبکه‌های برون مرزی جمهوری اسلامی ایران افشاگرانه تصویر روشنی از ماهیت واقعی آنان تحت لوای دموکراسی! را در برابر دیده ملت‌هایشان ترسیم می‌کنند و همین امر موجب اعتراضات گسترده و فلج کننده در بخش اعظم اروپا و آمریکا شده است و لذا به شیوه‌های زشت، دست به مهار قدرت رسانه‌ای جمهوری اسلامی ایران زده‌اند که حتی با هیچکدام از اصول دموکراسی ادعایی خودشان نیز تناسبی ندارد.

اروپایی‌ها بدانند همان گونه که تروریسم اقتصادی آنان علیه جمهوری اسلامی ایران به شکست انجامیده تروریسم فرهنگی و رسانه‌ای و بیهوده‌ آنان نیز به همان سرنوشت مفتضحانه منجر خواهد شد؛ چرا که بر این باوریم دانشمندان جوان ایرانی در این عرصه نیز همانند دیگر عرصه‌های تکنولوژی، فناوری این صنعت را برای پیام رسانی و دفاع از آزادی و حقوق بشر واقعی، بومی سازی می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha