• سه‌شنبه / ۲۵ مهر ۱۳۹۱ / ۱۳:۳۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 91072516662
  • خبرنگار : 71132

فشار استکبار عامل قطع پخش شبکه‌های ایرانی از یوتل‌ست

فشار استکبار عامل قطع پخش شبکه‌های ایرانی از یوتل‌ست

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، اقدام ماهواره یوتل‌ست به قطع پخش یازده شبکه ایرانی از این ماهواره را اعمال فشار از سوی استکبار و صهیونیسم جهانی عنوان کرد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، اقدام ماهواره یوتل‌ست به قطع پخش یازده شبکه ایرانی از این ماهواره را اعمال فشار از سوی استکبار و صهیونیسم جهانی عنوان کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: مواضعی که غربی‌ها در قبال نظام‌های مردمی و در راس آن انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی اتخاذ می‌کنند همانند سایر مواضع آنها سیاست یک بام و دو هواست؛ آنها ادعای آزادی بیان می‌کنند و به بهانه آزادی بیان، توهین به پیامبر عظیم‌الشان اسلام می‌کنند و این امر سلسله‌وار ادامه می‌یابد، در همین فضا با قطع پخش شبکه‌های ایرانی،‌ جلوی آزادی بیان گرفته می‌شود.

وی افزود: مسئول ماهواره یوتل‌ست اعلام کرده که دستور قطع پخش شبکه‌های ایرانی تحمیلی بوده و آنها مجبور به تبعیت از این دستور بوده‌اند؛ بنابراین اینطور نیست که سیاست این شبکه ماهواره‌ای قطع شبکه‌های ایرانی باشد، بلکه این امر از سوی استکبار و صهیونیسم جهانی به آنها تحمیل شده است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: دنیا امروز با شعارهای انقلاب اسلامی و نظام ما آشناست، پیام انقلاب صادر شده، بیداری اسلامی روز به روز توسعه می‌یابد و بنابراین خواسته آنها که با این توطئه جلوی نفوذ بیشتر انقلاب و نظام را در دنیا بگیرند، محقق نمی‌شود.

طاهری خاطرنشان کرد: بحمدالله با شناختی که ملت‌های دنیا از نظام جمهوری اسلامی ایران پیدا کرده‌اند آنها به سراغ ما خواهند آمد و منتظر نمی‌شوند که از طریق ماهواره اخبار ما به گوش آنها برسد، بنابراین آنها قطعا در این توطئه خود شکست خواهند خورد.

وی در پایان گفت: جمهوری اسلامی از لحاظ فناوری به حدی رسیده که می‌تواند سریعا با راه‌های جایگزین، این تحریم رسانه‌ای را هم دور بزند و بهتر از گذشته پیام خود را به ملت‌های دنیا برساند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha