• چهارشنبه / ۱۹ مهر ۱۳۹۱ / ۱۰:۱۷
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91071912433
  • خبرنگار : 71061

/سفر مقام معظم رهبري به خراسان شمالي/

سخنراني مقام معظم رهبري در استاديوم تختي بجنورد آغاز شد

سخنراني مقام معظم رهبري در استاديوم تختي بجنورد آغاز شد

در ميان خيل عظيم مشتاقان ولايت، دقايقي قبل سخنراني مقام معظم رهبري در استاديوم تختي بجنورد آغاز شد.

در ميان خيل عظيم مشتاقان ولايت، دقايقي قبل سخنراني مقام معظم رهبري در استاديوم تختي بجنورد آغاز شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، مقام معظم رهبري براي انجام سفري هشت روزه به استان خراسان شمالي، صبح امروز وارد بجنورد شدند.

در بدو ورود و در زمان عزيمت ايشان از فرودگاه تا استاديوم تختي بجنورد، خودروي حامل حضرت آيت‌الله خامنه‌اي كه همچون نگيني در ميان خيل عظيم مشتاقان ولايت از فرودگاه بجنورد به سمت ورزشگاه تختي حركت مي‌كرد، بارها در ميان جمعيت متوقف شد.

خيل عظيم مردم ولايت مدار خراسان شمالي كه براي استقبال از رهبر معظم انقلاب اسلامي از ساعات اوليه‌ي بامداد امروز در مسيرهاي تعيين شده جهت استقبال از معظم‌له حضور داشتند، خودروي حامل ايشان را در بر گرفتند و چنان استقبال گرمي از حضرت آيت‌الله خامنه‌اي داشتند كه خوردوي حامل ايشان به كندي در مسير فرودگاه تا ورزشگاه تختي در حال حركت بود و بارها بواسطه خيل مشاقان متوقف شد.

معظم‌له از داخل اتومبيل به ابراز احساسات مشتاقان كه با دسته‌هاي گل و شعارهايي در حمايت از ولايت به استقبال ايشان آمده‌ بودند، پاسخ دادند.

به گزارش ايسنا ظرفیت استادیوم تختی، محل سخنرانی مقام معظم رهبری در بدو ورود به استان خراسان شمالي، به دلیل سيل مشتاقان دیدار رهبر معظم انقلاب در همان دقايق اول تکمیل شد.

مردم خراسان شمالی از ساعات اوليه بامداد امروز با حضور خود در خیابان‌ها و مسیر عبور حضرت آيت‌الله خامنه‌اي به سوی استادیوم بار ديگر ولایتمداری خود را به تصوير كشيدند.

در این میان مادران با کودکان خود که پرچم سه رنگ ایران را در دست گرفته‌اند در خیابان‌ها حضور یافتند.

عکاسان و خبرنگاران نيز لحظات تاريخي ورود مقام معظم رهبري به خراسان شمالي را ثبت كردند.

به گزارش ايسنا زیارت خاصه امام رضا(ع) توسط شرکت‌کنندگان در مراسم استقبال از مقام معظم رهبری در استادیوم تختی بجنورد قرائت شد.

در حالی که دقایقی چند از حضور رهبر معظم انقلاب در این استان نگذشته است، خیل عظیم جمعیت مشتاق ديدار مقام معظم رهبري در استادیوم تختی بجنورد زیارت خاصه امام رضا (ع) را قرائت کردند.

همچنین مردم استان خراسان شمالي در استادیوم تختی با تکبیر و سلام و صلوات، به ساحت مقام معظم رهبری عرض ارادت و ادب و احترام می‌کنند.

مشتاقان دیدار مقام معظم رهبري، از سراسر كشور به بجنورد آمده‌اند تا اين شهر به ایرانی کوچک تبديل شود.

به گزارش ایسنا، علاوه بر مشتاقان دیدار رهبر انقلاب از استان خراسان شمالي، جمعيت زيادي نیز از شهرهای مختلف بوشهر، شیراز، اصفهان و مشهد نیز در بجنورد حضور یافته‌اند.

امروز چهره بجنورد با پوشیدن لباس‌های محلی از سوی اقوام مختلف و سر دادن شعرها و نواختن موسیقی‌های محلی این استان عوض شده است. مردم با در دست گرفتن پرچم سه رنگ ایران و پوشیدن لباس‌های رنگارنگ محلی، پاییز این استان را تبدیل به بهار كرده‌اند.

اخبار تكميلي متعاقبا ارسال مي‌شود.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha