• چهارشنبه / ۵ مهر ۱۳۹۱ / ۱۶:۰۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 91070503860
  • منبع : مطبوعات

كوثري: تهديدات اسرائيل براي حمله به ايران بيشتر بلوف است

كوثري: تهديدات اسرائيل براي حمله به ايران بيشتر بلوف است

فرمانده سال‌هاي دفاع مقدس گفت: تهديدات روزانه اسرائيل عليه ملت ايران بيشتر به عمليات رواني و بلوف شبيه است و رژيم صهيونيستي و اذنابش هيچ غلطي نمي‌تواند بكند، چراكه شكست‌پذيري اسرائيل در نبرد با حماس و حزب‌الله به اثبات رسيده است!

فرمانده سال‌هاي دفاع مقدس گفت: تهديدات روزانه اسرائيل عليه ملت ايران بيشتر به عمليات رواني و بلوف شبيه است و رژيم صهيونيستي و اذنابش هيچ غلطي نمي‌تواند بكند، چراكه شكست‌پذيري اسرائيل در نبرد با حماس و حزب‌الله به اثبات رسيده است!

به گزارش دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اسماعيل كوثري در همايش مديران و كاركنان سازمان اوقاف و امور خيريه به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس با بيان اين مطلب افزود: رژيم صهيونيستي و اذناب و حاميانش هيچ غلطي نمي‌توانند بكنند و آنها آن قدر ترسو هستند كه با كمترين تلفات انساني دچار رعب و وحشت مي‌شوند، در قرآن كريم هم ترس و وحشت يهود مورد تأكيد قرار گرفته است.

نايب‌رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس نهم با بيان اينكه آمريكايي‌ها نيز از تلفات زياد واهمه دارند تصريح كرد: آمريكا و ناتو قطعا از افغانستان مثل عراق فرار خواهند كرد چرا كه تحمل كشته شدن نفرات خويش را ندارند و شهروندان آمريكا هم تحمل نخواهند كرد.

كوثري با تبيين دلايل تجاوز رژيم بعثي عراق به نظام اسلامي گفت: دولت آمريكا پيش از انقلاب اسلامي منافع زيادي در عرصه‌هاي اقتصادي، حضور مستشاران و بهره‌برداري سياسي و استراتژيك از موقعيت ژئوپلتيك ايران داشت كه با وقوع انقلاب اسلامي همه آنها را از دست داد.

وي تصريح كرد: آمريكا براي اين منافع بسيار تلاش كرد تا مانع پيروزي انقلاب اسلامي شود لذا با تمام توان وارد صحنه شد تا اين انقلاب الهي را به شكست بكشاند.

نايب‌رئيس كميسيون امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي منافع اصلي آمريكا در منطقه را كسب انرژي دانست و افزود: آمريكا روزانه به 20 ميليون بشكه نفت نياز دارد كه 13 ميليون آن بايد از منطقه خليج فارس تأمين شود از سويي دو سوم انرژي دنيا در ايران، عراق، عربستان و كويت نهفته است و اين منطقه اهميت بسزايي در تأمين سوخت و انرژي جهان دارد.

وي تصريح كرد: پيروزي انقلاب اسلامي و ايستادگي امام راحل موجب شكست هيمنه آمريكا و از دست دادن منافع‌اش در منطقه و ايران شد.

نماينده مردم تهران، ري و شميرانات در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه آمريكا با پيروزي انقلاب پس از نا اميدي از عوامل داخلي‌اش در به شكست كشاندن انقلاب اسلامي به سراغ صدام رفت، گفت: استكبار جهاني پس از شكست در پروژه‌هاي مختلف شورش، كودتا و براندازي براي راه‌اندازي جنگي عليه ايران به سراغ صدام ديكتاتور جاه‌طلب رفت و رژيم بعثي را كه از قبل هم با ايران اختلافات مرزي داشت براي حمله به ايران گسيل كرد.

كوثري با اشاره به اينكه امريكا و همدستانش تصور مي‌كردند ظرف سه روز مي‌تواند خوزستان و 7 روز تهران را فتح كند و به خيال خام خود تومار جمهوري اسلامي را در هم بپيچند گفت: سال‌هاي اوليه جنگ نيروهاي ما به دليل وابستگي دولت موقت و خيانت‌هاي بني‌صدر كاري از پيش نبرد اما با عزل بني‌صدر و حضور گسترده نيروهاي مردمي و تقويت و توسعه سپاه به تدريج ورق برگشت و وضعيت جنگ به نفع ايران تغيير كرد.

اين فرمانده سال‌هاي دفاع مقدس تصريح كرد: اگر انگيزه الهي نيروهاي مسلح ما نبود هيچ گاه نمي‌توانستيم بر دشمن تا به دندان مسلح بعثي مسلط شويم.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha