• یکشنبه / ۲۶ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۶:۲۷
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91062615471
  • منبع : نمایندگی یزد

صفار هرندي: هنرمندان برای معرفی اسلام، بيشتر احساس مسئولیت كنند

صفار هرندي: هنرمندان برای معرفی اسلام، بيشتر احساس مسئولیت كنند

جمعي از هنرمندان استان یزد در اعتراض به ساخت فيلمي موهن درباره پیامبر اسلام(ص) تجمع اعتراض‌آمیز برگزار كردند.

جمعي از هنرمندان استان یزد در اعتراض به ساخت فيلمي موهن درباره پیامبر اسلام(ص) تجمع اعتراض‌آمیز برگزار كردند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه يزد، محمدحسین صفار هرندی ـ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ـ در این تجمع اظهار كرد: هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر باید برای معرفی چهره بلند پیامبر(ص) و معارف اسلام برنامه‌ریزی جدی‌تری و احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند.

وی افزود: درست است که دلها از این جسارت جراحت برداشته ولی آنچه این قلب‌های شکسته را التیام می‌بخشد و سبب آرامش می‌شود، جهان‌ گیر شدن پیام پیامبر مهربانی‌هاست. دشمنان در برابر نفوذ پیام آسمانی نبي اکرم(ص) دستان خود را خالی می‌بیینند و در حال ذوب شدن هستند، بنابراین دست به چنین حرکاتی می‌زنند.

مشاور فرمانده كل سپاه ادامه داد: دشمنان در محاسبات عادی خود از چنین حرکاتی انتظار عایدی دارند، اما خسران آنان بیشتر خواهد بود، چراکه این نهال روئیده شده، تنومندتر می‌شود و بر شدت خشم و نفرت آنان نیز افزوده خواهد شد. دشمن در شرایط کنونی از ابزار جنگ نرم برای مقابله با جهان‌‌گیر شدن پیام اسلام ناب محمدی(ص) استفاده می‌کنند و سست کردن مبانی اعتقادی مسلمانان را در این جنگ در دستور کار قرار داده است.

صفارهرندي با بيان اينكه "گاهی اوقات دشمنان حماقت می‌کنند و سخن از جنگ سخت می‌گویند، اما بیشتر از هر چیزی باید نگران جنگ نرم بود"، افزود: ساخت فیلم اخیر و اهانت به ساحت پیامبر (ص) از نوع جنگ سخت. این فیلم خیلی آشکارا در صدد توهین به مقدسات است و احساسات مسمانان در نقاط مختلف را تحریک کرده است بنابراین می‌توان آن را از انواع جنگ سخت دانست.

وی در تبیین نمونه‌هایی از جنگ نرم دشمن گفت: افرادی که اسلام را تحریف و اسلام بدلی و ارتجاعی نظیر تفکر سعودی و یا اسلام انحرافی نظیر منافقین داخلی و یا برخی تفکرات غرب‌گراها را ترویج می‌کنند، نمونه‌ای از جنگ نرم دشمنان است. افراد در جنگ نرم در ظاهر به رسول اسلام احترام می‌گذارند و سر تعظیم فرود می آورند ولی مبانی و مفاهیم آن رسول گرامي را زیر پا می‌گذارند.

اين عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام در پایان، وظیفه هنرمندان در جنگ نرم را مهم توصیف كرد و افزود: هنرمندان به عنوان افسران و ژنرال‌های این جنگ نرم نباید در این صحنه منفعل باشند و باید به صحنه بیایند. هنرمندان و سازمان‌های هنری با بضاعتی که دارند برای ادای دین به پیامبر اسلام(ص) چه اقدامي صورت داده‌اند؟ افسران و ژنرال‌های جنگ نرم باید برای معرفی چهره بلند اسلام قدم بردارند و با برنامه‌ریزی جدی در این زمینه احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند.

انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha