• یکشنبه / ۲۶ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۲:۵۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 91062615202
  • خبرنگار : 71184

نطق ميان دستور؛

نماينده شبستر: مسلمانان اجازه تكرار اهانت به مقدسات را نخواهند داد

نماينده شبستر: مسلمانان اجازه تكرار اهانت به مقدسات را نخواهند داد

نماينده مردم شبستر در مجلس شوراي اسلامي با انتقاد نسبت به ساخت فيلم موهن آمريكايي گفت: مسلمانان با خيزش خود ديگر اجازه چنين اهانتي را به استكبار نمي‌دهند.

نماينده مردم شبستر در مجلس شوراي اسلامي با انتقاد نسبت به ساخت فيلم موهن آمريكايي گفت: مسلمانان با خيزش خود ديگر اجازه چنين اهانتي را به استكبار نمي‌دهند.

به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، علي علي‌لو در نطق ميان دستور خود در جلسه علني امروز مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: امروز كار دشمن به جايي رسيده است كه بالاترين مقام انسانيت و شرافت و عزيزترين بنده خدا اهانت مي‌كند كه اين اتفاق را به ساحت مقدس امام زمان (عج) تسليت عرض مي‌گوييم، اما جاي تبريك نيز دارد كه اين‌چنين تمام مسلمانان از نقاط مختلف دنيا با خيزش خود، خشم خود را به عوامل اين اتفاق نشان دادند و بايد با اين خيزش‌ها مجال دوباره‌ اينگونه اهانت‌ها را از دشمن گرفت تا ديگر چنين جراتي به خود ندهد كه به مقدسات مسلمانان اهانت كند.

وي اظهار داشت: مسلمانان بايد يك بار در طول تاريخ خط بطلاني بر جسارت‌ به مقدسات خود بكشنند و درس عبرتي به همه جسارت‌كنندگان به مقدسات اسلام و شيعيان بدهند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود خطاب به رييس‌جمهور و مسئولان اجرايي كشور گفت: من از همه‌ي زحمات موثر و تاثيرگذار مسئولين و مديران اجرايي كشور تشكر مي‌كنم اما به آنها عرض مي‌كنم كه امروز ما هيچ توجيهي براي فشاري كه بر معيشت و زندگي مردم به جهت گراني، تورم و بيكاري وارد مي‌شود، نداريم و نمي‌توانيم پاسخ‌گوي مردم باشيم.

علي‌لو گفت: با همه‌ي فريادها و تذكرها شاهد تكرار تجربه بد گذشته و چند نرخي شدن قيمت ارز هستيم و در كنار آن ارزش پول ملي روز به روز كاهش مي‌يابد لذا من به دولت و رييس‌جمهور و مسئولين اجرايي تذكر مي‌دهم.

نماينده مردم شبستر در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به زلزله اخير منطقه‌ي ارسباران و مشكلات مردم اين منطقه، تصريح كرد: مشكلات مردم در اين منطقه با شروع فصل سرما بيشتر مي‌شود و من از مسئولان مي‌خواهم قول‌هاي آنها تنها در حد قول و وعده نماند و به مشكلات اساسي مردم در اين منطقه رسيدگي نمايند.

وي در پايان خاطر نشان كرد: دام‌هاي مردم در حال از بين رفتن است و مطالبه مردم اين است كه كشتارگاه‌ها دام‌هاي آنان را براي جلوگيري از زيان بيشتر به قيمت مناسب خريداري كنند اما متاسفانه اين اتفاق رخ نداده است و دلال‌ها اين سرمايه‌ي مردم را به ثمن بخت و با كمترين قيمت خريداري مي‌كنند و لازم است دولت در اين شرايط ورود پيدا كند و اجازه سودجويي دلالان را ندهد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha