• شنبه / ۲۵ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۴:۵۷
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91062514580
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

فرمانده ارشد ارتش در خراسان جنوبي: اهانت دشمن به مقدسات موجب گسترش بيداري اسلامي است

فرمانده ارشد ارتش در خراسان جنوبي: اهانت دشمن به مقدسات موجب گسترش بيداري اسلامي است

فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خراسان جنوبی گفت: توطئه‌ها و اهانت‌های دشمن به مقدسات اسلام موجب گسترش بیداری اسلامی و افزوده شدن به آمار مسلمانان می‌شود.

فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خراسان جنوبی گفت: توطئه‌ها و اهانت‌های دشمن به مقدسات اسلام موجب گسترش بیداری اسلامی و افزوده شدن به آمار مسلمانان می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، امیر سرتیپ دوم رضا آذریان ظهر امروز (25 شهریور) با بيان اينكه "در سال جاری هفته دفاع مقدس با دهه کرامت مصادف شده است و شور خاصی را به برنامه‌های این هفته می‌دهد"، افزود: از زمان به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، دشمنان به دنبال توطئه‌آفرینی علیه نظام نوپای جمهوری اسلامی بودند به گونه‌ای که یک روز بعد از تثبیت حکومت اسلامی ایران در 13 فروردین 1358 اولین تجاور را به مرزهای ایران کردند.

وي با بیان اینکه "در طول تاریخ ایران اسلامی، اختلافات سیاسی داخل کشور نیز نشأت گرفته از توطئه‌های دشمن بوده است"، ادامه داد: وحدت بین نیروهای مسلح از آنجایی شروع شد که همه یکصدا گوش به فرمان حضرت امام راحل(ره) شدند و تصمیم به راندن دشمن از خاک جمهوری اسلامی گرفتند.

آذریان، وظیفه رسانه‌ها در هفته دفاع مقدس را بسیار سنگین دانست" و تاكيد کرد: باید واقعیت‌ها را به نسل جوان و نسلی که جنگ را ندیده است نشان داد و آنها را نسبت به برنامه‌های دشمن آگاه کرد.

فرمانده ارشد ارتش در خراسان جنوبي در ادامه، با اشاره به توان دفاعي امروز كشور اظهار كرد: قدرت نظامی ایران در خاورمیانه حرف اول را می‌زند، چراکه تجربیات هشت سال دفاع مقدس در صنایع دفاعی امروز تجمیع شده است. پیام ارتش و نیروهای مسلح، پیام امنیت و صلح است و تا زمانی که به خاک و منطقه ایران اسلامی تجاوزی نشود، ارتش واكنش نشان نمی‌دهد.

وي با بیان اينكه "در حال حاضر بیشترین تجهیزات الکترونیکی بومی در صنایع دفاعی كشور ساخته و استفاده می‌شود"، افزود: تمام سیستم‌های ارتباطی نیروهای مسلح، بومی و غیر قابل رهگیری توسط دشمن است و این امر از تجربیات هشت سال دفاع مقدس محسوب مي‌شود.

انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha