• شنبه / ۲۵ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۱:۵۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 91062514327
  • خبرنگار : 71132

رسايي پيشنهاد كرد:

مسيحيان و يهوديان با برگزاري تجمع از اهانت به پيامبر اعلام انزجار كنند

مسيحيان و يهوديان با برگزاري تجمع از اهانت به پيامبر اعلام انزجار كنند

يك نماينده اصولگراي مجلس، به مسيحيان و يهوديان توصيه كرد تا در روزهايي كه به مراكز مذهبي مراجعه مي‌كنند، در اين مراكز با برگزاري تجمعي از اهانت صورت گرفته به پيامبر اسلام (ص) اعلام انزجار كنند.

يك نماينده اصولگراي مجلس، به مسيحيان و يهوديان توصيه كرد تا در روزهايي كه به مراكز مذهبي مراجعه مي‌كنند، در اين مراكز با برگزاري تجمعي از اهانت صورت گرفته به پيامبر اسلام (ص) اعلام انزجار كنند.

حجت‌الاسلام و المسلمين حميد رسايي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: خوب است مسيحيان و يهوديان بويژه در كشور خودمان براي دفاع از حيثيت خودشان نسبت به هتك‌حرمت حضرت محمد (ص) واكنش نشان دهند.

وي افزود: امروز اهانت به پيامبر گرامي اسلام (ص) هرچند براي همه مسلمانان عالم دردناك است و باعث رنجش و آزردگي آنها شده، نبايد از ياد ببريم كه براي ما فرصتي ايجاد كرده تا دوستان پيامبر در سراسر دنيا با هم متحد شوند، نسبت به دشمنان انبياي الهي به ويژه پيامبر اكرم (ص) با اتحاد و همبستگي موضعي اتخاذ كنند تا كم كم جريان استكبار و صهيونيست محو شوند.

اين عضو مجمع نمايندگان روحاني مجلس با بيان اينكه اهانت به پيامبر اسلام (ص) به عنوان خاتم‌الانبياء، اهانت به تمام انبياست، يادآور شد: اهانت به حضرت محمد (ص) در حقيقت اهانت به مسيحيان عالم و حضرت مريم است، چراكه قرآن تنها كتاب آسماني بدون تحريف است كه از عفت و پاكدامني حضرت مريم (س) دفاع كرده و در سرتاسر قرآن كريم نسبت به انبياي الهي بويژه حضرت مسيح با اكرام و احترام ياد شده است.

رسايي تصريح كرد: هيچ‌گاه از سوي مسلمانان و علما و هنرمندان مسلمان نسبت به هيچ پيامبر الهي اهانتي صورت نمي‌گيرد و اگر اهانتي به ديگر انبياي الهي مثل حضرت عيسي و موسي (ع) شود، مسلمانان همانقدر كه نسبت به اهانت پيامبر (ص) متاثر مي‌شوند، از اين موضوع هم اعلام انزجار، خشم و عصبانيت مي‌كنند.

اين نماينده اصولگراي مجلس شوراي اسلامي گفت: سردمداران رژيم آمريكا اعلام كردند ما نمي‌توانيم جلوي ابراز عقيده شهروندانمان را بگيريم، دروغ مي‌گويند، آنها اعتقادي به ابراز عقيده ندارند بلكه اين موضع‌گيري آمريكا حكايت از اين دارد كه آنها پشت پرده اصلي اين فيلم هستند، زيرا اگر كسي بخواهد در مورد هولوكاست دروغين اعلام موضع كنند، جلويش را مي‌گيرند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha