• شنبه / ۲۵ شهریور ۱۳۹۱ / ۰۹:۴۲
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 91062514098
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

توهین به ساحت پیامبر مکرم اسلام عواقب سختی برای صهیونیست‌ها خواهد داشت

توهین به ساحت پیامبر مکرم اسلام عواقب سختی برای صهیونیست‌ها خواهد داشت

يك عضو هیات رئیسه مجلس، تولید فیلم‌ها و کالاهای فرهنگی مخرب و موهن به اسلام و ارزش‌های اسلامی را در راستای پروژه قبح‌زدايی از مقدسات مسلمین جهان ارزیابی کرد.

يك عضو هیات رئیسه مجلس، تولید فیلم‌ها و کالاهای فرهنگی مخرب و موهن به اسلام و ارزش‌های اسلامی را در راستای پروژه قبح‌زدايی از مقدسات مسلمین جهان ارزیابی کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه خلیج فارس، محمد آشوري اظهار کرد: سیر انجام این قبیل اقدامات با حمایت مستقیم صهیونیست‌ها از حدود 10 سال پیش آغاز شده و هر ساله شاهد تکرار آن هستیم و این در حالی است که خشم فرو خورده مسلمین جهان اکنون ابعاد تازه‌ای از بروز به خود یافته و نمونه‌هایی از آن طی روزهای اخیر در کشورهای اسلامی مشاهده شده است.

وي افزود: این توهین‌ها در حالی صورت می گیرد که جهان اسلام با دسیسه آفرینی‌های غرب و استکبار گرفتار مشکلات پیچیده بسیاری است و تفرقه‌افکنی عوامل صهیونیست در میان کشورهای اسلامی، آنها را از رسیدن به راهکاری واقعی برای مقابله با این قبیل اقدامات عاجز کرده است.

آشوری توهین به رسول مکرم اسلام را توهین به یکی از وجوه مشترک همه ادیان الهی و مسلمین برشمرد و گفت: عاملان این حرکت سخیف که اعتقادی به هیچ ارزش و اصولی ندارند به عواقب اقدام احمقانه خود خواهند رسید و در این میان بسیاری از سران فاسد کاخ سفید هستند که با سکوت در برابر این جنایت فرهنگی، چهره مزورانه خود را به نمایش می گذارند.

اين عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، ضمن تقدیر از حضور عالمانه مردم هرمزگان و جزایر جنوبی کشورمان در خیزش عمومی پس از برگزاری نماز جمعه در برابر این اقدام، حفظ وحدت و یکپارچگی را تیری بر قلب دشمنان اسلام و مسلمین دانست و گفت: بدون شک پیروزی واقعی ملت‌های مسلمان نزدیک است و نقشه واقعی جهان در آینده‌ای نه چندان دور با اراده و شور وصف ناپذیر ملت‌ها ترسیم خواهد شد و در آن جایی برای سران فاسد و مستکبر امروزی نخواهد بود.

انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha