• پنجشنبه / ۲۳ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۶:۳۹
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 91062313523

بیانیه محكوميت اتحادیه‌های دانشجویی در پی ساخت فیلم موهن درمورد پیامبر اعظم (ص)

اتحادیه‌های دانشجویی در پی ساخت فیلم موهن در مورد پیامبر اعظم (ص) با صدور بيانيه‌اي اين اقدام را محكوم كردند.

اتحادیه‌های دانشجویی در پی ساخت فیلم موهن در مورد پیامبر اعظم (ص) با صدور بيانيه‌اي اين اقدام را محكوم كردند.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) متن اين بيانيه به شرح زير است:

مردم جهان شاهدند در کشوری که ادعای آزادی و حقوق بشر گوش فلک را کر کرده است و به بهانه ایجاد آزادی و آرامش به نقاط مختلف دنیا لشکرکشی می کند. حقوق بیش از یک ونیم میلیارد مسلمان رعایت نمی شود و مقدسات آنان به سخره گرفته شده و احساس و عواطف آنان جریحه دارمی گردد. آیا ذره ای شرم و حیا ندارند.

اکنون پس از چند سال، می‌بینیم که استکبار خبیث پس از شکست فضاحت بار در عرصه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی در تلاشی عاجزانه و از سر استیصال اقدام به ساخت فیلمی موهن در مورد والاتری و برترین خلقت بشر نموده است.

دیگر دست کثیف شما لایعقل بر همه مسلمین رو شده است و آنها جنایت اخیر را جریانی برنامه‌ریزی شده و هدایت شده از طرف لابی‌های صهیونیستی حاکم بر ایالات متحده می‌دانند.

لذا لازم می‌دانیم که چند نکته را گوشزد کنیم:

1. ما به جد یقین داریم که جبهه کفر و شرک به لحظات آخر جان کندن خود رسیده و ان‌شاءالله همه ما با ظهور منتقم آل محمد (ص) شاهد پاک شدن لوث بی دینی و تفکر مادی گرایانه از صحنه جهان خواهیم بود.

2. طبق ماده 7 منشور سازمان ملل متحد کشوری که امنیت بین المللی را به خطر اندازد باید مورد مؤاخذه قرار گیرد و ما از سازمان‌های بین المللی و جهانی می خواهیم دولت ایالات متحده را مورد بازخواست جدی قرار دهند و الا خودمان آن را تادیب خواهیم کرد.

3. به آتش آوران جنگ‌های صلیبی هشدار می‌دهیم که ادیان توحیدی در کنار هم هستند، مسلمان و مسیحیان برادران یکدیگر خواهند ماند و آنچه از لابی‌های فاسد صهیونیستی و حلقه های نفوذی در دولت‌های غربی بیرون آید به کمک خداوند، با بصیرت، هوشیاری و اتحاد دینداران جهان خنثی خواهد شد.

4. این اقدامات باید مقدمه‌ای شود تا تمامی مسلمین جهان دشمنان اصلی خود را شناخته و از دامن زدن بر هر گونه اختلافات درونی که اتحاد مسلمین را اندکی سست می‌کند به شدت بپرهیزند و همه با تمام قوا در مقابل استکبار صف آرایی نمایند.

5. آزادی بیان مضحکانه شما این است که توهین به خداوند و پیامبر الهی محترم و تحقیق درباره هلوکاست را ممنوع و جرم می‌دانید. شما خود را مسخره کرده‌اید یا ذهن‌های بیدار ملت‌ها را.

بر تمامی مسلمین لازم است که زندگی پیامبر اعظم (ص) را که الگوی بی بدیل جهانیان می‌باشد با حساسیت و دغدغه مندی بیشتری به قاب هنر کشیده و شخصیت عظیم ایشان را از مظلومیت نجات بخشند.

6. ما از عمل شجاعانه و انقلابی ملت‌های لیبی و مصر قدردانی کرده و این مساله را مرحله‌ای جدید در بیداری اسلامی می‌دانیم به سران این کشورها هم هشدار می‌دهیم یا خودتان را با مردم هماهنگ کنید یا شما را کنار خواهند زد.

7. مسلمانان جهان باید تمامی عوامل ساخت و نشر این فیلم را به شدت محاکمه نموده و سایت صهیونیستی یوتیوب را که با وقاهت کامل اقدام به پخش وسیع آن نموده است و اکنون نیز از حذف نمودن آن خودداری می‌کند تحریم نمایند.

8. بیش از پانصد تشکل دانشجوی ذیل اتحادیه‌های دانشجویی خواستار محاکمه مسئولان نشر این فیلم در دادگاهی عادلانه هستند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha