• پنجشنبه / ۲۳ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۱:۲۲
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91062313459
  • منبع : مطبوعات

سازمان بسيج مستضعفين توهين مزدوران آمريكايي به مقدسات مسلمانان را محكوم كرد

سازمان بسيج مستضعفين با صدور بيانيه‌اي توهين مزدوران آمريكايي به مقدسات مسلمانان جهان را محكوم كرد.

سازمان بسيج مستضعفين با صدور بيانيه‌اي توهين مزدوران آمريكايي به مقدسات مسلمانان جهان را محكوم كرد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، متن اين بيانيه به شرح زير است:

بار ديگر دستان خبيث استكبار جهاني به سركردگي آمريكاي جنايتكار و حاميان صهيونيستي‌اش از آستين مزدوران و صحنه‌گردانان جنگ نرم آمريكايي بيرون آمده و با سوء استفاده از ابزار فرهنگي و با هدف اهانت به اعتقادات ديني و مذهبي مسلمانان عزيز كه مفتخر به پيروي از مكتب نجات‌بخش آخرين پيامبر الهي مي‌باشند، ضمن نمايش فيلمي موهن و چهره‌اي جعلي و نسبت آن به پيامبر رحمت و مهرباني حضرت محمد بن عبدالله (ص) در روز شهادت نوه گرامي ايشان و بزرگ استاد دانشگاه هستي امام صادق (ع) توطئه‌اي ديگر را عليه مسلمانان طراحي و اجرا نمودند.

بدون شك اين اقدام نابخردانه كه خشم انقلابي ملل مسلمان جهان را به دنبال خواهد داشت، در تقابل با موج عظيم بيداري اسلامي و ديني كه منطقه عمومي خاورميانه و شمال آفريقا تا قلب آمريكا و اروپا را در نورديده است صورت گرفته و نشانگر عصبانيت بيش از پيش سردمداران كفر جهاني از تغيير وضعيت عمومي جهان به نفع دين‌گرايي و اسلام‌خواهي و استكبارستيزي جوامع بشري مي‌باشد.

به طور قطع علت ديگر اين اقدام توهين‌آميز و كينه‌توزانه، شكست مفتضحانه دولتمردان آمريكايي و سردمداران رژيم اشغالگر قدس و در تلاش براي عدم حضور ملت‌هاي آزاديخواه جهان در كنفرانس جنبش عدم تعهد در ايران اسلامي و همچنين پيروزي موفقيت‌آميز جمهوري اسلامي ايران و رهنمودهاي داهيانه حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي مدظله العالي، خطاب به 120 تن از سران كشورهاي عضو جنبش عدم تعهد و دو سوم از اعضاي سازمان جهاني ملل متحد مي‌باشد. اما پيام ما به آنان همان كلام دشمن‌ستيز امام راحل‌مان است كه فرمودند "آمريكا هيچ غلطي نمي‌تواند بكند".

سازمان بسيج مستضعفين هم‌اكنون به عنوان نماينده تمامي مردم مظلوم و مستضعف جهان اسلام و به ويژه بسيجيان غيور و جان بر كف و هميشه در صحنه، ضمن اعلام انزجار و نفرت از صحنه‌گردانان اين توطئه اهانت‌آميز، همه آحاد امت اسلامي را به هوشياري بيش از پيش و سر سپردن به فرامين ولي امر مسلمين دعوت نموده كه فرمودند: "... ما به علت نصرت قابل درك پروردگار از آمريكا قوي‌تر هستيم و اين نصرت را در پيشرفت روزافزون خود و عقب‌نشيني آمريكا كاملا مشاهده مي‌كنيم." و از مسئولان امر در سياست خارجي و قوه قضاييه كشورمان مصرانه درخواست مي‌نمايد تا با طرح شكواييه به مجامع و محاكم بين‌المللي، عليه اين جنايتكاران حقوق بشر اقامه دعوي نمايند.

همچنين سازمان بسيج مستضعفين همواره آمادگي خود را به منظور ايجاد وحدت و انسجام ملي و انجام يك راهپيمايي سراسري اعتراض‌آميز توسط امت خداجو و مسلمان و هميشه در صحنه و با حضور در صفوف دشمن‌شكن نمازهاي جمعه سراسر كشور اعلام مي‌نمايد.

وصلي الله علي محمد و اله الطاهرين

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha