• دوشنبه / ۲۰ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۰:۲۳
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 91062011999
  • منبع : نمایندگی گیلان

پرداخت مطالبات چايكاران / تدوین سند راهبردی چای

پرداخت مطالبات چايكاران / تدوین سند راهبردی چای

رییس سازمان چای کشور گفت: هنوز 200 میلیارد ریال مطالبات چایکاران پرداخت نشده است و این امر از مهمترین دغدغه‌های سازمان چای کشور است.

رییس سازمان چای کشور گفت: هنوز 200 میلیارد ریال مطالبات چایکاران پرداخت نشده است و این امر از مهمترین دغدغه‌های سازمان چای کشور است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) - منطقه گیلان، علی محرر با اشاره به اینکه اولین دغدغه فعلی سازمان چای اخذ بقیه مطالبات چایکاران و پرداخت به آن به چایکاران است، اظهار کرد: تاکنون ۲۲۰میلیارد ریال مطالبات چایکاران معادل ۶۰درصد مطالبات به آن‌ها پرداخت شده و حدود ۲۰۰میلیارد ریال نیز باقی مانده است. پنج میلیارد ریال هزینه کارشناسان سازمان چای هم اخذ و پرداخت شده است.

محرر با بیان این مطلب که بزودی با تدوین و ارائه سند راهبردی چای مشکل کوتاه مدت کشاورزان چایکار حل می‌شود، خاطر نشان کرد: در حال حاضر با نزدیک شدن به پایان فصل برداشت چای، ۴۰ واحد چایسازی در استان گیلان فعال بوده و روزانه ۵۷ تن برگ سبز چای از چایکاران تحویل می‌شود.

انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۰۹:۲۴

آقاي محترم! مردم دانشجو دارند، دانش‌آموز دارند، چه‌كار كنند؟ پارسال بهانه داشتيد امسال چه بهانه‌اي داريد؟ به نظر من طبق اظهارنظر نماينده محترم شهرستان رودسر، سازمان چاي بايد حذف شود به‌خاطر اينكه حداقل مطالبات چايكاران را نمي‌تواند از دولت بگيرد.

avatar
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۱:۱۳

"تبلیغات" یکی از محورهای آشنایی کالا می‌باشد. عدم شناخت، تغییر سلیقه و ذائقه مردم و عدم عملکرد صحیح مسئولین امر، باعث شده تا فروشندگان چای خارجی جایگاه خود را در بین مصرف‌کنندگان بیشتر باز كنند و تولیدکنندگان محصولات داخلی فراموش شوند. حال دولتمردان باید محصولات داخلی را با توجه به شعارهایی که می‌دهند، قدر بدانند.