• چهارشنبه / ۸ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۲:۴۱
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 91060804505

تشكر رئيس ستاد برگزاري شانزدهمين اجلاس سران جنبش غيرمتعهدها از پوشش خبري اين اجلاس

علي سعيد‌لو از رسانه‌هاي جمعي در پوشش خبري و تصويري شانزدهمين اجلاس سران كشورهاي عضو جنبش غيرمتعهدها تشكر كرد و گفت: در اين اجلاس رسانه‌ها در پوشش و اعلام محتواي كار و ارائه پيشنهادات جديد و هماهنگي‌‌هاي لازم فعال بودند.

علي سعيد‌لو از رسانه‌هاي جمعي در پوشش خبري و تصويري شانزدهمين اجلاس سران كشورهاي عضو جنبش غيرمتعهدها تشكر كرد و گفت: در اين اجلاس رسانه‌ها در پوشش و اعلام محتواي كار و ارائه پيشنهادات جديد و هماهنگي‌‌هاي لازم فعال بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، رئيس ستاد برگزاري شانزدهمين اجلاس سران جنبش غيرمتعهدها در جمع خبرنگاران در حاشيه‌ي اين اجلاس گفت: اخبار اين جنبش و پيروزي و موفقيت‌ها باعث ياس و نااميدي دشمنان ما مي‌شود و شعارها و تبليغاتي كه مي كردند راجع‌به انزواي ايران و سياه‌نمايي‌ها با تلاش‌هاي گسترده رسانه‌ها نقش بر آب مي‌شود و خودشان نيز به آن اقرار مي‌كنند.

وي با اشاره به فعاليت‌هاي جنبي برگزاري اجلاس سران نيز گفت: در كنار رفت و آمدها براي برگزاري اجلاس نشست‌هاي دوجانبه و چند جانبه نيز برگزار شده است و همچنان ادامه دارد.

وي گفت: اجلاس سه جانبه‌ي ايران ، ليبي و كميته‌ي صليب سرخ نيز براي آزادي امدادگران ايراني در ليبي نيز امروز برگزار خواهد شد كه پس از برگزاري نتايج آن اعلام مي‌شود.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۱-۰۶-۰۸ ۱۶:۱۷

با سلام با توجه به موقعیت کشور مان ایران در منطقه و یا بهتر عرض نمایم در فرا منطقه ای که قرار دارد و این موقعیت با توجه به تحریم های پوچ سلطه گران و تهدید ها و فشار های همه جانبه علیه ایران از یک طرف و از طرف دیگر تحولات فرا مرز های ایران این جایگاه ویژه را می طلبد تا با این میزبانی بتوانیم مدیریت تحولات منطقه را دست بگیریم و این خود در جهت تحکیم بخشیدن ارمانهای جمهوری اسلامی و همچنین در شکست دادن تحریم های بی خردانه غربی ها که بر همگان روشن است که دیر زمانی انها هم در زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران زانو بزنند وَأُخْرَى تُحِبُّونَهَا نَصْرٌ مِّنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِيبٌ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِينَ