• چهارشنبه / ۸ شهریور ۱۳۹۱ / ۰۰:۵۵
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 91060804193

با اشاره به استقبال از ميهمانان اجلاس غيرمتعهدها

مديرعامل شركت‌ فرودگاههاي كشور: از عملكرد فرودگاه‌هاي مهرآباد و امام(ره) رضايت دارم

مديرعامل شركت‌ فرودگاههاي كشور، از عملكرد دو فرودگاه مهرآباد و امام خميني(ره) براي استقبال از شركت‌كنندگان شانزدهمين اجلاس كشورهاي عضو جنبش عدم تعهد ابراز رضايت كرد.

مديرعامل شركت‌ فرودگاههاي كشور، از عملكرد دو فرودگاه مهرآباد و امام خميني(ره) براي استقبال از شركت‌كنندگان شانزدهمين اجلاس كشورهاي عضو جنبش عدم تعهد ابراز رضايت كرد.

به گزارش خبرنگار سياسي خارجي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، رسولي‌نژاد پس از بازديد از بخش‌هاي مختلف فرودگاه امام خميني(ره) در جمع خبرنگاران، روند اقدامات انجام شده در فرودگاههاي امام خميني(ره) و مهرآباد براي استقبال از ميهمانان اجلاس غيرمتعهد‌ها را مناسب ارزيابي كرد و گفت: من به همكاران خود نمره 20 مي‌دهم و وفاقي كه براي انجام اقدامات لازم در فرودگاهها وجود دارد انسان را به ياد سال‌هاي اول انقلاب مي‌اندازد.

وي اضافه كرد: ما براي اينكه بتوانيم اين مرحله را به خوبي انجام دهيم بيش از سه ماه جلسات منظم در فرودگاه‌هاي مهرآباد و امام خميني(ره) برگزار كرديم و با شبيه‌سازي و مانورهاي مختلف، روند اجراي مراسم را تمرين كرديم و به همين دليل فعاليت‌ها در اين دو فرودگاه به صورت روان و با مديريت مناسب انجام مي‌شود.

مديرعامل شركت‌ فرودگاههاي كشور در پاسخ به اين پرسش كه "بازخورد‌هايي كه گرفته‌ايد ارزيابي ميهمانان را چگونه نشان مي‌دهد؟" گفت:‌ بازخورد‌هاي ميهمان‌ها به ما نشان مي‌دهد كه از روند انجام امور رضايت دارند و با توجه به آمادگي‌هاي قبلي، پيش‌بيني مي‌كنم تا پايان مراسم هيچ مشكلي ايجاد نشود.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha