• پنجشنبه / ۲۶ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۰:۲۰
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91052616415
  • منبع : مطبوعات

بيانيه مجمع تشكل‌هاي اسلامي دانشجويان دانشگاه آزاد به مناسبت روز قدس

مجمع تشكل‌هاي اسلامي دانشجويان دانشگاه آزاد با صدور بيانيه‌اي به مناسبت روز قدس از مردم جهت شركت در راهپيمايي دعوت كرد.

مجمع تشكل‌هاي اسلامي دانشجويان دانشگاه آزاد با صدور بيانيه‌اي به مناسبت روز قدس از مردم جهت شركت در راهپيمايي دعوت كرد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) متن اين بيانيه به شرح زير است:

آخرين جمعه رمضان از راه مي‌رسد و در لبيك به پيام ولي امر مسلمين جهان بايد آن را تا مطلع الفجر و بيداري همه مسلمانان و ملت‌هاي آزاده جهان به بيداري بگذرانيم كه روز قدس روز احياي اسلام است.

اين ابتكار خلاقانه معمار كبير انقلاب كه ناشي از آينده نگري ژرف اسلامي بود. جرياني جهاني را سازماندهي كرد كه امروزه معادلات منطقه‌اي و جهاني صاحبان قدرت و پول و فريب را به نفع مقاومت و بيداري تغيير داده است.

با برشماري دستاوردها و پيامدهاي شگرف روز جهاني قدس در حوزه منطقه‌اي و جهاني به ويژه در جهان اسلام و تبيين روند حوادث و تحولات در مساله فلسطين و چشم‌انداز اميدبخش آن آورده است كه امروز به رغم تلاش گسترده و ديرين قدرت‌هاي استكباري حامي رژيم صهيونيستي مساله فلسطين از حصار عربي و رويكرد قوميتي خارج و با رويكردي ديني به مساله اول جهان اسلام و بلكه آحاد حق طلبان و آزادي‌خواهان جامعه بشري تبديل شده است و با شكستن باور شكست‌ناپذيري اسراييل در جنگ‌هاي 33 روزه و 22 روزه اين رژيم جعلي منفور بيش از هر زمان ديگري در سراشيبي سقوط قرار گرفته است و ديري نخواهد كشيد كه مسلمين شاهد نابودي اين غده سرطاني از جغرافياي امت اسلامي باشند.

اينك ما فرزندان خلف حضرت امام و رهبري در مجمع تشكل‌هاي اسلامي دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي (اتحاديه سوم) به صراحت اعلام مي‌داريم كه از تمام اقدامات نظام جمهوري اسلامي به ويژه در خصوص مساله فلسطين حمايت مي‌كنيم چرا كه جمهوري اسلامي ايران با تمام قوا براي احياي هويت اسلامي مسلمين در سراسر جهان سرمايه‌گذاري مي‌كند.

در آخر نيز فرزندان شما در مجمع تشكل‌هاي اسلامي دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي از آحاد دانشجويان و ملت روزه‌دار و غيور دعوت مي‌كند كه با شركت و حضور پرشكوه در راهپيمايي روز قدس با گام‌هاي مستحكم خود بار ديگر اسراييل غاصب و اعتبار پوشالي او را لگد مال كنيد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha