• چهارشنبه / ۲۵ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۴:۳۲
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91052516133
  • منبع : ارتش جمهوری اسلامی ایران

/بيداري اسلامي، نويدبخش آزادي قدس/

بيانيه ارتش به مناسبت روز قدس

بيانيه ارتش به مناسبت روز قدس

ارتش جمهوي اسلامي ايران با صدور بيانيه‌اي فرا رسيدن روز قدس را گرامي داشت و بر لزوم حضور گسترده مردم در راهپيمايي اين روز تاكيد كرد.

ارتش جمهوي اسلامي ايران با صدور بيانيه‌اي فرا رسيدن روز قدس را گرامي داشت و بر لزوم حضور گسترده مردم در راهپيمايي اين روز تاكيد كرد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، متن اين بيانيه به شرح زير است:

«نامگذاري آخرين جمعه از ماه مبارك رمضان به نام روز جهاني قدس توسط بنيانگذار فقيد جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني(ره) نشان از عمق انديشه سياسي ايشان و حمايت همه جانبه از امتي است كه راه جهاد و مبارزه با زورگويان را برذلت همراهي با آنان ترجيح دادند.

بدون ترديد امروز با وزش نسيم بيداري اسلامي بر كشورهاي مسلمان اهميت اين روز آشكارتر شده و مردم مسلمان بيش از هميشه تفاوت بين انديشه حاكمان مستبدي كه فقط به فكر تاج و تخت خويش هستند را با تفكر انقلاب اسلامي كه تمام دغدغه و نگراني‌اش سرنوشت اسلام و امت اسلامي است به خوبي درك مي‌كنند.

روز قدس نه تنها روز انزجار امت اسلام از رژيم غاصب صهيونيستي بلكه روز حمايت از مستضعفين جهان و هشداري است به گردانندگان و حاميان اصلي محور ضد مقاومت كه امروز با حمايت هاي آشكار و پنهان خود از تروريسم بر طبل توخالي حقوق بشرمي كوبند و البته مردم آزاده جهان نيز امروز تفاوت بين دلسوزان موضوع فلسطين و حمايت از مسلمانان را با خائنيني كه جز ادعا چيزي ندارند به خوبي درك مي‌كنند.

ارتش جمهوري اسلامي ايران در آستانه فرا رسيدن روز جهاني قدس ضمن گراميداشت ياد و خاطره بنيانگذارجمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني (رضوان‌الله تعالي عليه) با تاسي از رهنمودهاي رهبر فرزانه انقلاب اسلامي امام‌خامنه‌اي عزيز، ميثاق دوباره خود با آرمان‌هاي مردم ستمديده فلسطين و همبستگي با فرزندان مقاومت اسلامي را اعلام داشته و از ملت شهيدپرور و مومن ايران اسلامي دعوت مي‌كند تا همچون گذشته با حضور يكپارچه خود در راهپيمايي روز جهاني قدس اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و فرياد رساي خود را در حمايت از ملت ستمديده فلسطين به گوش جهانيان برسانند.»

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha