• چهارشنبه / ۲۵ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۱:۱۲
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91052515784
  • خبرنگار : 71381

/بيداري اسلامي، نويدبخش آزادي قدس/

يك نماينده پيشين مجلس: در روز قدس امسال از شعارهاي انحرافي پرهيز شود

يك نماينده پيشين مجلس: در روز قدس امسال از شعارهاي انحرافي پرهيز شود

يك نماينده پيشين مجلس شوراي اسلامي گفت: در شعارهاي روز قدس امسال بايد بيشتر بر بصيرت و افشاي توطئه‌ها و ترفندهاي دشمنان مردم منطقه و دشمنان اسلام و قرآن تكيه شود.

يك نماينده پيشين مجلس شوراي اسلامي گفت: در شعارهاي روز قدس امسال بايد بيشتر بر بصيرت و افشاي توطئه‌ها و ترفندهاي دشمنان مردم منطقه و دشمنان اسلام و قرآن تكيه شود.

محمدجواد ابطحي در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، با اشاره به حوادث منطقه، اظهار كرد: با توجه به سعي صهيونيست‌ها و اربابانشان از جمله آمريكا و انگليس در مصادره انقلاب اسلامي مردم منطقه و مديريت تحولات به نام آنها، در روز قدس امسال ضرورت دارد مردم با حضور بيشتر و آگاهانه خود نشان دهند مسير تحولات همچنان به نفع مردم منطقه خواهد بود و استكبار از تلاش‌هايي كه در منطقه دارد به نتيجه نخواهد رسيد.

وي با تاكيد بر اينكه "در شعارهاي امسال بايد بيشتر بر بصيرت و افشاي توطئه‌ها و ترفندهاي دشمنان مردم منطقه و دشمنان اسلام و قرآن تكيه شود"، افزود: امروز امپرياليسم خبري با تبليغات يكسويه به نفع ايادي استعمار و حركات ارتجاع عرب و تركيه سعي مي‌كند قيام مردم را قيامي كور نشان دهد و در سوريه شاهديم كه از كشورها و مليت‌هاي مختلف به نام مسلمانان جهادي عليه مردم و نظام سوريه اقدام مي‌كنند، پس بايد مراقب افكار عمومي دنيا نسبت به اينكه اسلام خودش عامل تفرقه است باشيم، چراكه اين موضوع عامل بازدارنده‌اي است براي ملت‌هايي كه تحت ستم هستند و مي‌خواهند عليه منافع استكبار قيام كنند و حتي اين موضوع در مورد جنبش وال‌استريت نيز صدق مي‌كند.

اين نماينده پيشين مجلس تاكيد كرد: اگر دشمنان بتوانند بگويند اسلام همين وضع خشونت‌باري است كه همگان شاهد آن هستند، ديگران را از وارد شدن به صحنه عليه استكبار مايوس مي‌كنند. روز قدس امسال از حساسيت‌هاي زيادي برخوردار است و همه بايد يكپارچه و با يك شعار در اين روز شركت و از شعارهاي انحرافي پرهيز كنند.

ابطحي با بيان اينكه "در روز قدس بايد تكيه بر عامل وحدت‌بخش اسلام و معرفي اسلام ناب باشد"، تاكيد كرد: در اين روز بايد از اسلام آمريكايي، منحرفان و منافقان دور شد. مردم بصير كشور ما پيش از گذشته در روز قدس امسال شركت خواهند كرد چون حساسيت‌ها را درك مي‌كنند.

وي در پايان با اشاره به ضرورت تبليغات رسانه‌هاي ايراني در كشورهاي خارجي، رايزني‌هاي فرهنگي و تحرك سفارتخانه‌هاي ما در كشورهاي اسلامي گفت: رسانه‌هاي ما بايد بيشتر تلاش كنند تا روز قدس امسال روز شعار مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل به صورت يكپارچه براي مسلمانان باشد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha