• دوشنبه / ۲۳ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۶:۲۰
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 91052314636
  • منبع : نمایندگی سمنان

فرماندار سمنان:

چشم آزادیخواهان جهان به روز قدس و شرکت مردم در راهپیمایی اين روز است

چشم آزادیخواهان جهان به روز قدس و شرکت مردم در راهپیمایی اين روز است

ایسنا/سمنان فرماندار سمنان گفت: چشم مردم دنیا و آزادیخواهان جهان به روز قدس و حضور و شرکت مردم در راهپیمایی روز قدس است.

فرماندار سمنان گفت: چشم مردم دنیا و آزادیخواهان جهان به روز قدس و حضور و شرکت مردم در راهپیمایی روز قدس است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،منطقه سمنان،«حسن سعدالدین» در جلسه هماهنگی برگزاري راهپيمايي روز قدس و نماز عيد فطر در فرمانداری شهرستان با اشاره به اقدام جهانی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) خطاب به مسلمانان جهان در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس،گفت: با توجه به اقدامات اخیر دشمنان در منطقه علی الخصوص قضایای کشور دوست و همسایه سوریه ، چشم مردم دنیا و آزادیخواهان جهان به روز قدس و حضور و شرکت مردم در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در ایران است.

وي با تاكيد بر برپایی هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی روز قدس ، حمایت از مردم فلسطین و شرکت در راهپیمایی روز قدس را تکلیفی شرعی، ملی و سیاسی دانست و تلاش تشکل‌های مذهبی و مردمی براي فراهم كردن زمینه حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز قدس را خواستار شد.

فرماندار سمنان با اشاره به ماهواره ای شدن شبکه‌های استانی و رصد حضور مردم در مراکز استان‌ها توسط دشمنان گفت: مردم ولایت‌مدار شهرستان سمنان بار دیگر با حضور در راهپیمایی نشان خواهند داد که هم‌چنان به آرمان‌های امام راحل(ره) و منویات مقام معظم رهبری پایبند بوده و در مسیر ولایت حرکت می‌کنند.

به گزارش ايسنا، حجت الاسلام و المسلمین «ذوالفقاری» مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز در این جلسه به اهمیت روز قدس اشاره و مشارکت همه دستگاه‌ها در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این روز در شهرستان را خواستار شد.

همچنین «مهرزاد» نماینده ستاد برگزاری نماز جمعه سمنان نيز از آمادگی این ستاد برای برپایی نماز عید فطر خبر داد و گفت: زمينه لازم براي برگزاري نماز عبادی عيد سعید فطر در مصلاي سمنان فراهم شده است و همچون گذشته میزبان حضور پرشور نمازگزاران عید سعید فطر در مصلی خواهیم بود.

انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha