• دوشنبه / ۲ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۱:۱۰
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91050201021
  • منبع : مطبوعات

بيانيه بسيج جامعه پزشكي در همدردي با قتل‌عام مسلمانان ميانمار

بيانيه بسيج جامعه پزشكي در همدردي با قتل‌عام مسلمانان ميانمار

بسيج جامعه پزشكي كشور با صدور بيانيه‌اي، ضمن ابراز همدردي با مسلمانان ميانمار، قتل‌عام و شكنجه آنها را محكوم كرد.

بسيج جامعه پزشكي كشور با صدور بيانيه‌اي، ضمن ابراز همدردي با مسلمانان ميانمار، قتل‌عام و شكنجه آنها را محكوم كرد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، متن اين بيانيه به شرح زير است:

«همزمان با ماه ميهماني خداوند رحمان، اين‌بار فرزندان مهربان‌ترين رسول او در جنوب شرقي آسيا ـ ميانمار ـ و در سرزمين پدري خود مورد تجاوز قرار گرفته و به آتش كشيده مي‌شوند و آنان كه از اين هجمه جان به در مي‌برند غريبانه، آواره مرزهاي شمالي آن كشور شده‌اند. مسلمانان ميانمار به عنوان اقليتي قريب يك يا چند ميليون نفر جمعيت و با سابقه صدها سال اقامت در آن سرزمين كه تا چندي پيش مستعمره روباه پير بود، اينك متهم به خارجي بودن شده‌اند و از سالهاي 1960 تاكنون ده‌ها بار توسط ارتش ميانمار مورد قتل‌عام و شكنجه واقع شده‌اند.

هنوز اندكي از ورود وزير خارجه آمريكا به آن كشور نگذشته است كه تيغ اصلاحات آمريكايي حلقوم زنان و كودكان مسلمان را در روستاهاي آن سرزمين مي‌برند و سرخ‌پوشان بودايي در سكوت قبيحانه مجامع بين‌المللي و انفعال بي‌شرمانه مدعيان حقوق بشر، تحت حمايت مسئولان و ارتش آن كشور با بدوي‌ترين روش‌ها اقدام به پاكسازي نژادي آن سرزمين مي‌كنند و نسخه فلسطيني ديگري دوباره در حال اجرا است. بي‌شك در فضاي وارونه‌اي كه به دست زورمداران آمريكايي، صهيونيستي و اجانب آن در جهان شكل گرفته انتظاري جز آن نيست كه خون‌بهاي جايزه صلح نوبل خانم دكتر "تين‌سين" اجساد مثله شده و سوخته شده زنان و مردان و كودكان مسلمان هموطن او باشد. يقيناً در فضايي كه اسلام‌هراسي و بي‌حرمتي به مقدسات مسلمانان هر لحظه به گونه‌اي توسط دستگاه‌هاي تبليغاتي و جنگ نرم شياطين تبليغ مي‌شود، بايد هر روز در انتظار فجايعي از اين دست باشيم.

بسيج جامعه پزشكي ضمن محكوم كردن اين خيانت بي‌شرمانه از همه مجامع آزاد بين‌المللي و سازمانهاي مدافع حقوق بشر و نيز دولتها و ملتهاي اسلامي مي‌خواهد كه نقش حياتي خويش را در جهت توقف اين رويداد فاجعه‌بار و جلوگيري از اقدامات مشابه بعدي به عمل آورند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha