• یکشنبه / ۱ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۴:۵۷
  • دسته‌بندی: انرژی هسته‎‌ای
  • کد خبر: 91050100607
  • خبرنگار : 71049

صديقي: آمريكا، هر تيري كه در تركش داري شليك كن؛ ما ماندني هستيم

صديقي: آمريكا، هر تيري كه در تركش داري شليك كن؛ ما ماندني هستيم

امام جمعه موقت تهران در مراسم اولين سالگرد شهادت شهيد داريوش رضايي‌نژاد در سخناني اظهار كرد: دشمنان امروز از دانشمندان هسته‌يي ما به اندازه شهيد دستغيب و شهيدمطهري هراس دارند.

امام جمعه موقت تهران در مراسم اولين سالگرد شهادت شهيد داريوش رضايي‌نژاد در سخناني اظهار كرد: دشمنان امروز از دانشمندان هسته‌يي ما به اندازه شهيد دستغيب و شهيدمطهري هراس دارند.

به گزارش خبرنگار انرژي اتمي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، حجت‌الاسلام و المسلمين صديقي گفت: جامعه‌اي كه قرباني نداده است، قدر خود را نمي‌داند و انسجام ندارد.

او افزود: شهداي هسته‌يي ما ضمن آن كه شهيد و شاهدند و به خدا پيوستند، حيات‌شان الهي شده است.

امام جمعه موقت تهران اظهار كرد: اين شهادت فرزندان‌مان ما را باقي و دشمنان‌مان را فاني مي‌كند. آن‌ها دانشمندان هسته‌يي ما را كشتند كه انرژي هسته‌يي را از كشور ما بيرون ببرند، اما اين اتفاق نيفتاد. حالا كه ما در اين راه شهيد داده‌ايم، علم‌مان در اين زمينه الهي شده است و به شيطان زمان آمريكا مي‌گوييم هر تيري كه در تركش داري شليك كن؛ ما ماندني هستيم و شما رفتني. اين شهادت‌ها نشانه بقاي ما و زوال آن‌هاست.

او، شهادت شهداي هسته‌يي را به‌ويژه شهيدرضايي نژاد را به خانواده، همسر و فرزندان اين شهيد و شهداي ديگر و نيز به امام زمان (عج) تبريك گفت و افزود: خوشحاليم از اين كه امام زمان (عج) ياران دانشمند دارد.

به گزارش ايسنا، هم‌چنين در اين مراسم، وزيران دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح، علوم، تحقيقات و فن‌آوري، اطلاعات، امور خارجه و دادگستري و هم‌چنين منوچهر متكي، مرتضي تمدن، سردار فضلي، اسفنديار رحيم‌مشايي، جوانفكر و تعدادي از نمايندگان مجلس حضور داشتند.

هم‌چنين در اين مراسم نماهنگي از صحنه بازسازي شده ترور شهيدرضايي‌نژاد به همراه توضيحات همسرش ارائه شد.

به گزارش ايسنا، آرميتا رضايي‌نژاد، فرزند خردسال شهيد رضايي‌نژاد با حضور مادرش و مقامات سازمان انرژي اتمي، ساختمان پژوهش و فن‌آوري اين سازمان را به نام شهيدرضايي‌نژاد نام‌گذاري كردند.

علاوه بر اين، تمبري با عنوان يادبود سالگرد شهيد داريوش رضايي‌نژاد با حضور خانواده شهداي هسته‌يي باطل شد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha