• چهارشنبه / ۲۸ تیر ۱۳۹۱ / ۱۱:۴۵
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 91042817173
  • خبرنگار : 71038

سعيدلو به ايسنا خبر داد:اجلاس سران جنبش غيرمتعهدها نهم و دهم شهريور برگزار مي‌شود

سعيدلو  به ايسنا خبر داد:اجلاس سران جنبش غيرمتعهدها نهم و دهم شهريور برگزار مي‌شود

رييس ستاد برگزاري شانزدهمين اجلاس سران جنبش غيرمتعهدها در تهران گفت: پيش‌بيني مي‌كنيم كه 150 گروه به تهران جهت شركت در اين اجلاس سفر كنند.

رييس ستاد برگزاري شانزدهمين اجلاس سران جنبش غيرمتعهدها در تهران گفت: پيش‌بيني مي‌كنيم كه 150 گروه به تهران جهت شركت در اين اجلاس سفر كنند.

علي سعيدلو در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اين نكته كه اين اجلاس در تهران در سه سطح كارشناسي، وزراي خارجه و سران برگزار مي‌شود را يادآور شد و گفت: اجلاس سران غيرمتعهدها در تاريخ نهم و دهم شهريور ماه مصادف با روز پنج‌شنبه و جمعه برگزار مي‌شود.

وي همچنين با بيان اين‌كه ما گزارش‌هايي از عملكرد خود در ستاد به رييس‌جمهور ارائه كرده‌ايم و رييس‌جمهور نيز به زودي از روند برگزاري اين اجلاس و فعاليت‌هاي ستاد تشكيل شده در اين ارتباط بازديد به عمل خواهد آورد، اظهار داشت: كارها در اين زمينه طبق زمان‌بندي مشخص شده در حال پيش‌روي است.

معاون بين‌الملل رييس‌جمهور و رييس ستاد برگزاري شانزدهمين اجلاس سران جنبش غيرمتعهدها در تهران، با بيان اين‌كه در ستاد چندين معاونت ايجاد شده است، به فعاليت معاونت محتوايي كه مسئوليت آن بر عهده وزارت خارجه است اشاره كرد و گفت: ارسال و ارائه دعوت‌نامه‌ها براي كشورهاي عضو كه با هماهنگي ستاد و وزارت خارجه صورت گرفته، در حال اتمام است و فقط چندين مورد باقي مانده است.

سعيدلو همچنين به فعاليت‌هاي معاونت پشتيباني اشاره كرد و گفت: ما پيش‌بيني مي‌كنيم كه 150 گروه به تهران جهت شركت در اين اجلاس سفر كنند كه اين گروه‌ها خود ممكن است، متشكل از ده‌ها نفر باشند و علاوه بر كشورهاي عضو، كشورهايي نيز به عنوان ناظر و همچنين برخي از سازمان‌هاي بين‌المللي نيز جهت شركت در اجلاس دعوت شده‌اند.

وي همچنين به فعاليت معاونت ساخت و ساز اشاره كرد و گفت: اجلاس سران كنفرانس اسلامي در اين ارتباط در حال آماده شدن است و چندين سالن فرعي نيز به آن اضافه خواهد شد. هچنين پاويون‌هاي لازم در فرودگاه نيز براي ورود ميهمان‌ها در حال آماده شدن است.

سعيدلو همچنين به برگزاري كنفرانس علمي جنبش غيرمتعهدها كه طي ديروز و امروز در تهران در حال برگزاري است، اشاره كرد و گفت: امروز از مقالات برتر در مراسم اختتاميه تقدير مي‌شود و تمبر يادگاري اين مراسم نيز رونمايي مي‌شود.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha