• سه‌شنبه / ۲۰ تیر ۱۳۹۱ / ۰۹:۲۸
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 91042011749
  • منبع : ریاست جمهوری

به رياست سعيد لو؛

جلسه ستاد برگزاري شانزدهمين اجلاس كشورهاي عضو جنبش عدم تعهد برگزار شد

جلسه ستاد برگزاري شانزدهمين اجلاس كشورهاي عضو جنبش عدم تعهد برگزار شد

جلسه ستاد برگزاري شانزدهمين اجلاس كشورهاي عضو جنبش عدم تعهد عصر امروز (دوشنبه) به رياست علي سعيدلو برگزار شد.

جلسه ستاد برگزاري شانزدهمين اجلاس كشورهاي عضو جنبش عدم تعهد عصر امروز (دوشنبه) به رياست علي سعيدلو برگزار شد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، علي سعيدلو رييس ستاد برگزاري شانزدهمين اجلاس کشورهاي عضو جنبش عدم تعهد در اين جلسه بر استفاده بهينه از امكانات موجود در كشور براي برگزاري هر چه بهتر اين اجلاس تأكيد كرد و گفت: برگزاري شانزدهمين اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران فرصت مناسبي است تا علاوه بر برگزاري برنامه‌هاي اصلي اين اجلاس، توان علمي و فناوري و همچنين فرهنگ، تاريخ و تمدن ايران اسلامي را به جهانيان نشان دهيم.

در ابتداي اين جلسه محمدجعفر علي‌زاده، معاون وزير راه و شهرسازي، ضمن ارائه گزارشي از پروژه در حال ساخت و تكميل در محل سالن اجلاس سران تهران، از به اتمام رسيدن اين پروژه عظيم براي برگزاري اجلاس عدم تعهد خبر داد.

موضوع اطلاع‌رساني و تبليغات شهري از جمله محورهاي مورد بحث در اين جلسه بود كه محمد شيخان معاون ارتباطات و اطلاع‌رساني ستاد برگزاري شانزدهمين اجلاس کشورهاي عضو جنبش عدم تعهد ضمن ارائه گزارشي در خصوص اقدامات صورت گرفته تاکنون، نقطه‌نظرات و برنامه‌هاي آتي معاونت متبوع خود را تشريح كرد.

زهره‌اي معاون اداري، مالي و پشتيباني و همچنين سروش‌پور معاون تشريفات ستاد برگزاري اجلاس نيز در اين جلسه به ارائه گزارشي از اقدامات صورت گرفته و فعاليت‌هاي آتي معاونت‌هاي مطبوع خود پرداختند.

برگزاري نمايشگاه جانبي در حاشيه اجلاس جنبش عدم تعهد با موضوع توانمندي جمهوري اسلامي ايران در زمينه‌هاي علمي و فناوري از ديگر محورهاي اين جلسه بود كه مقرر گرديد علاوه بر ارائه دستاوردها و پيشرفت‌هاي علمي، فرهنگ، تمدن و تاريخ ايران‌زمين در قالب محصولات فرهنگي به نمايش گذاشته شود.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha