• سه‌شنبه / ۱۳ تیر ۱۳۹۱ / ۰۹:۲۹
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91041307716

/رزمايش پيامبر اعظم(ص) 7/

سردار حاجي‌زاده خبرداد: افزايش برد موشك‌هاي بالستيك رادارزن و آزمايش آنها در آينده نزديك

سردار حاجي‌زاده خبرداد: افزايش برد موشك‌هاي بالستيك رادارزن و آزمايش آنها در آينده نزديك

فرمانده نيروي هوافضاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي از افزايش برد موشك‌هاي بالستيك رادارزن و آزمايش آنها در آينده نزديك خبر داد.

فرمانده نيروي هوافضاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي از افزايش برد موشك‌هاي بالستيك رادارزن و آزمايش آنها در آينده نزديك خبر داد.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اعزامي به منطقه عمومي رزمايش پيامبر اعظم(ص) 7، سردار اميرعلي حاجي‌زاده پس از شليك موفقيت‌آميز موشك‌ها در جمع خبرنگاران در واكنش به پرسش خبرنگاري مبني بر اين‌كه دشمنان از روي ميز بودن همه گزينه‌ها سخن مي‌گويد، افزود: روزي كه ما وارد كننده سيم‌خاردار بوديم، نتوانستند كاري بكنند، امروز كه صادر كننده هستيم هيچ غلطي نمي‌توانند كنند.

وي افزود: ما به هدفي كه انتخاب كرده‌ايم، مطمئن هستيم و با وجود عزت ملت ايران و رهبري مسير انقلاب را پيش خواهيم رفت.

حاجي‌زاده همچنين گفت: دشمنان تحليل‌هاي خود را درباره اين رزمايش خواهند داشت، اما اين رزمايش‌ها در سپاه به طور سالانه انجام مي‌شود و به آمادگي بيش از پيش كمك كند.

وي در ادامه درباره رزمايش پيامبر اعظم گفت:‌در دوره‌هاي گذشته همه سامانه‌ها را فارغ از گردان‌ها از يك نقطه مشترك به سوي اهداف مختلف شليك مي‌‌كرديم، اما اين بار از نقاط مختلف يك هدف واحد را مورد اصابت قرار داديم و سامانه‌هاي موشكي از نقاط جغرافيايي مختلف شليك شدند.

حاجي‌زاده با اشاره به شليك موفقيت آميز موشك‌ها، گفت: همه برنامه‌هاي پيش‌بيني‌ شده با موفقيت به پيش رفته است و گزارش‌هايي كه از نقاط مختلف براي ما ارسال شد، حاكي از اصابت موشك‌ها به هدف مورد نظر دارد. در ادامه رزمايش جنگنده‌هاي بمب‌افكن‌ بدون سرنشين پايگاه مدنظر را مورد هدف قرار خواهند داد.

وي در مورد برد موشك‌ها و فاصله شليك موشك‌ها از هدف مورد نظر گفت: موشك‌ها فارغ از برد آنها از فواصل 300 كيلومتري تا 2000 كليومتري شليك شدند.

فرمانده نيروي هوا فضا سپاه همچنين گفت: اهدافي نيز در دريا مورد هدف موشك‌ها قرار خواهند گرفت.

وي در پايان در پاسخ به سوالي درباره برد موشك بالستيك رادارزن تصريح كرد: نمونه اوليه اين موشك با برد 300 كيلومتر بوده است، اما به طور يقين برد آن افزايش پيدا كرده و به زودي مورد آزمايش قرار مي‌گيرد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha