• یکشنبه / ۱۱ تیر ۱۳۹۱ / ۱۴:۰۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 91041106656
  • خبرنگار : 71439

/نطق ميان‌دستور/

نماينده بيرجند: مردم با تحريم، از خواست ملي خود عقب‌نشيني نمي‌كنند

نماينده مردم بيرجند در مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد: مردم از انرژي هسته‌يي كه خواست ملي آنها است عقب‌نشيني نخواهند كرد.

نماينده مردم بيرجند در مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد: مردم از انرژي هسته‌يي كه خواست ملي آنها است عقب‌نشيني نخواهند كرد.

به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، حجت‌الاسلام سيدمحمدباقر عبادي در نطق ميان دستور خود در صحن علني امروز مجلس با تبريك ولادت امام عصر (عج) با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در جمع نمايندگان مجلس نهم، گفت: دشمنان بدانند كه انقلاب اسلامي در سايه توجهات حضرت ولي عصر(عج) و حضور آگاهانه مردم ايران، راه خود را پرتلاش و با صلابت طي خواهند نمود و توطئه‌گران به حكم قرآن نتيجه‌اي نخواهند يافت.

وي با تاكيد بر اينكه دستيابي به انرژي هسته‌يي در چارچوب معاهدات بين‌المللي و مطابق NPT حق مسلم كشور ايران است، اظهار داشت: تحريم‌ها هيچ اثري در روند اجرايي و معيشتي كشور ندارد و مسئولين و مردم كشور هيچگاه از خواست ملي خود عقب‌نشيني نخواهد كرد.

نماينده مردم بيرجند با حمايت از مواضع نظام جمهوري اسلامي و تاكيد بر ادامه فعاليت‌ صلح‌آميز هسته‌يي، تصريح كرد: از تيم مذاكره‌كننده ايراني مي‌خواهم كه در انجام مذاكرات محكم و با صلابت حضور يافته و با قدرت از مواضع اصولي نظام حمايت كنند.

عبادي با هشدار به استكبارگران جهاني، بيان كرد: آنها بايد بدانند دوره استكبار، چپاول و غارت‌گري تمام شده و امروزه مردم مستضعف جهان بيدار شده‌اند و به زودي بساط استكبارگران، اسراييل و آمريكا را درهم خواهند پيچيد.

وي ادامه داد: با وجود ذخاير و ظرفيت‌هاي فراوان كشور، اوضاع اقتصادي در بعضي ابعاد دچار نابساماني و ضعف‌هايي است بنابراين لازم است تيم اقتصادي دولت با بررسي دقيق وضعيت و بازنگري برنامه‌ها چاره‌ انديشي كند چرا كه مردم آگاه و هميشه در صحنه ايران اسلامي و صاحبان اين انقلاب شايسه‌ بهترين خدمات مي‌باشند. اما متاسفانه امروز در فشار سخت گراني به سر مي‌برند.

نماينده مردم بيرجند در مجلس هم‌چنين يادآور شد: بر مسئولين دولتي لازم است كه با درك شرايط سخت مردم، با توجه به گراني‌ها و درك طبقات كم درآمد و مستعضعف كه سرمايه‌‌هاي اصلي انقلاب مي‌باشند، اقدامات عاجل نموده و چاره‌انديشي نمايند.

عابدي با بيان اينكه در دولت نهم و دهم برنامه‌ها و طرح‌هاي خوبي هدف‌گذاري شد، خاطر نشان كرد: اگر مطالعات لازم قبل از اجرا و نظارت و مراقبت لازم حين اجرا انجام شود، رفع برخي نارسايي‌ها مي‌تواند نتايج خوبي داشته باشد اما متاسفانه برخي از مصوبات استاني هيات دولت بر زمين مانده و انجام نشده است.

نماينده مردم بيرجند در مجلس با انتقاد نسبت به اين امر، در خصوص برخي مشكلات حوزه انتخابيه خود تذكر داد و گفت:‌استان خراسان جنوبي، استاني محروم، مرزي و جديد‌التاسيس و گرفتار خشكسالي است اما مردمي انقلابي و ولايتي دارد بنابراين اجراي هرچه سريعتر مصوبات را خواستاريم.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha