• دوشنبه / ۵ تیر ۱۳۹۱ / ۱۳:۳۵
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 91040502771
  • منبع : مطبوعات

در ديدار با دبير كل جبهه مردمي براي آزادي فلسطين

جليلي: ايران از ابتكارات فلسطين براي مقاومت حمايت مي‌كند

جليلي: ايران از ابتكارات فلسطين براي مقاومت حمايت مي‌كند

ماهر طاهر، دبير كل جبهه مردمي براي آزادي فلسطين صبح امروز(دوشنبه) با سعيد جليلي، نماينده مقام معظم رهبري و دبير شوراي عالي امنيت ملي ديدار و گفت‌وگو كرد.

ماهر طاهر، دبير كل جبهه مردمي براي آزادي فلسطين صبح امروز(دوشنبه) با سعيد جليلي، نماينده مقام معظم رهبري و دبير شوراي عالي امنيت ملي ديدار و گفت‌وگو كرد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين ديدار جليلي، نماينده مقام معظم رهبري و دبير شوراي عالي امنيت ملي با تاكيد بر اينكه فلسطين امروز متعلق به تمام جهان اسلام است، اعلام كرد: جمهوري اسلامي ايران حمايت از مقاومت فلسطين در مبارزه با رژيم صهيونيستي را يك تكليف مي‌داند و از حركت مقاومت در فلسطين و بلكه توسط تمام آزادي‌خواهان جهان حمايت مي‌كند.

جليلي وقوع بيداري اسلامي در كشورهاي منطقه را ظرفيتي بزرگ دانست و تاكيد كرد: در چنين فضايي گفتمان غالب بايد آزادي و دفاع از فلسطين باشد و حركت مردمي و مقاومت فلسطين با استفاده از اين فرصت براي همه مسلمانان و آزادي‌خواهان جهان الهام‌بخش باشد.

وي افزود: ايران از ابتكارات فلسطين براي مقاومت حمايت مي‌كند.

دبير شوراي عالي امنيت ملي وحدت ميان گروه‌هاي فلسطيني را براي تقويت مقاومت ضروري دانست و تاكيد كرد: پيروزي حاصل مقاومت بوده است.

جليلي با اشاره به پيشرفت‌هاي جمهوري اسلامي ايران در زمينه انرژي صلح‌آميز هسته‌يي گفت: دستيابي به غني‌سازي 20 درصد و تامين نياز يك ميليون بيمار سرطاني به راديودارو‌هاي بومي ثمره مقاومت و ايستادگي در برابر خواسته‌هاي غير منطقي غرب است.

ماهر طاهر نيز در اين ديدار ضمن ارائه گزارشي از تحولات در فلسطين و تقدير از نقش و جايگاه جمهوري اسلامي ايران در حمايت از فلسطين، ابراز اميدواري كرد بيداري اسلامي در ميان كشورهاي عربي به آزادي فلسطين و رهايي از اشغالگري رژيم صهيونيستي بيانجامد.

وي با بيان ابعاد مختلف مقاومت مردمي بر ضرورت رفع محاصره غزه و كمك به مردم و همچنين آزادي زندانيان در بند رژيم صهيونيستي تاكيد كرد.

ماهر طاهر با اشاره به نقش مهم سوريه در حمايت از مقاومت و فلسطين نسبت به توطئه‌هاي آمريكا و رژيم صهيونيستي عليه سوريه ابراز نگراني كرد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha