• شنبه / ۳ تیر ۱۳۹۱ / ۱۱:۲۳
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91040301047
  • خبرنگار : 71234

مراسم انتخاب كتاب سال سپاه و تجليل از پاسداران اهل قلم

سردار سلامي: در مذاكرات 1+5، جبهه اسلام و كفر در مقابل هم صف‌آرايي كرده‌اند

سردار سلامي: در مذاكرات 1+5، جبهه اسلام و كفر در مقابل هم صف‌آرايي كرده‌اند

جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي اظهار كرد: امروز جبهه اسلام و كفر به شكل نمادين در مذاكره 1+5 در مقابل ايران ايستاده‌اند و ما هيچ متحدي نداشته و نداريم.

جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي اظهار كرد: امروز جبهه اسلام و كفر به شكل نمادين در مذاكره 1+5 در مقابل ايران ايستاده‌اند و ما هيچ متحدي نداشته و نداريم.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، سردار حسين سلامي در هشتمين مراسم انتخاب كتاب سال سپاه و تجليل از پاسداران اهل قلم، گفت: در مذاكرات 1+5 همه هيمنه استكبار در يك طرف و ايران تنها در سوي ديگر است، به طوري كه آنها به يكديگر پيوسته هستند و ما هيچ متحدي نداشته و نداريم.

وي با بيان اينكه "اين اعجاز امام و رهبري است كه كاري كرده‌اند كه ملت، مملكت و نظام اين‌چنين ايمن و مقتدر باشند"، افزود: اكنون در مقابل صف‌آرايي فشرده و چند بعدي استكبار، ملت، مملكت و نظام ما ايمن، امن، مقتدر و عزيز حفظ شده است و همه اينها به بركت امام و رهبري است. امروز دولت و ملت ايران در دنيا عزيزترين هستند و زير پاي هيچ قدرتمندي فرش قرمز پهن نمي‌كند.

جانشين فرمانده كل سپاه اضافه كرد: ملت ايران از شكوه و حيرت ظاهري هيچ امپراطوري هراس ندارد، به طوري كه امروز به دامنه وسيعي از يك قدرت بي‌پايان تبديل شده و مي‌تواند در مقابل تمام قدرت عالم بايستد.

سلامي با اشاره به برخي تهديدات عليه جمهوري اسلامي ايران خاطرنشان كرد: آمريكا با وجود داشتن پنجاه درصد قدرت نظامي كل عالم كه مي‌تواند چندين‌بار سياره زمين را منهدم كند، در مقابل ايران برخورد محتاطانه و مودبانه دارد كه اين ناشي از اسلام و ولايت است. ان‌شاءالله بمانيم تا اين ارزش‌هاي بزرگ حفظ شود.

جانشين فرمانده كل سپاه در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود، با بيان اينكه "سپاه معجزه فكري امام بود"، گفت: امام (ره) با ديدن ابعاد عظمت شكوه انقلاب اسلامي دست به شاهكار شگفت‌انگيزي زد و سپاه را بنا نهاد؛ نهادي كه اكنون به درختي ريشه‌دار تبديل شده كه هيچ تندبادي نمي‌تواند آن را بلرزاند.

سلامي ادامه داد: ردپاي اثرات سپاه در تاريخ پرفراز و نشيب كشور وجود دارد كه از جمله آن، نبرد نابرابر در ابعاد مختلف و با دشمنان بزرگ در هشت سال دفاع مقدس، پشت سر گذاشتن توطئه‌ها و تهديدات در سطح جهاني، محاصره و تحريم اقتصادي، علمي و فناوري، جنگ‌هاي امنيتي و فرهنگي است. در چنين شرايطي اميدواريم كه خداوند به تمامي ما پاسداران در سپاه انقلاب اسلامي توفيق دهد تا از اسلام و آرمان‌هاي امام(ره) دفاع كنيم و عاشقانه همچون اصحاب امام حسين(ع) تا آخرين لحظه در پاي آرمان‌ها بايستيم و پيكر خود را تكه‌تكه كنيم.

وي در پايان با بيان اينكه "اكنون دين مبين انقلاب اسلامي همچون آفتاب عالم‌تاب در صفحه ذهن مسلمان‌ها و غيرمسلمان‌ها مي‌درخشد"، ولادت امام حسين(ع)، امام سجاد(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) گفت: امروز زيباترين روز عالم است؛ روزي كه امام حسين(ع) وارث صبر و شكيبايي نوح، به جاودانگي ابراهيم، حيات‌بخشي عيسي و عصاره‌‌اي از ديگر انبياء است. افتخار بزرگ ما اين است كه با تدبير نوراني و جاودانه امام روز ميلاد اين اسوه حسنه به نام روز پاسدار نامگذاري شده است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha