• شنبه / ۳ تیر ۱۳۹۱ / ۱۰:۵۰
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91040300972
  • منبع : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

جانشين فرمانده نيروي دريايي سپاه: از تهديدات نظامي نمي‌ترسيم

جانشين فرمانده نيروي دريايي سپاه: از تهديدات نظامي نمي‌ترسيم

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: يكي از افتخارات سپاه این است که همواره در خط مقدم مقابله با تهدیدات قرار دارد.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: يكي از افتخارات سپاه این است که همواره در خط مقدم مقابله با تهدیدات قرار دارد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، سردار علیرضا تنگسیری در حاشیه مراسمی که به مناسبت گرامیداشت هفته پاسدار در بندرعباس برگزار شد، با اشاره به نقش سپاه در روند رشد و بالندگی انقلاب اسلامی تصریح کرد: سپاه به عنوان مجموعه‌ای که از بهترین فرزندان این ملت شکل گرفته، رسالت خود را در پاسداری از انقلاب اسلامی به بهترین وجه ممکن انجام داده است.

وی خاطرنشان كرد: سپاه در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب در پرتو ایمان، بصیرت، ایثار و فداکاری، همت و تلاش و به برکت خون شهدای خود، توان و امکان مقابله با تهدیدات در مقیاس‌های مختلف را به دست آورده است و این توانمندی که امروز جرأت زیاده‌خواهی و تجاوز را از دشمن گرفته، در شرایط سخت و به بهای سنگینی به دست آمده است.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به تهديدات موجود عليه جمهوري اسلامي ايران گفت: امروز با در نظر گرفتن همه ابعاد توان نظامی دشمن، اگر می‌گوییم که قدرت و مهارت مقابله با تهدیدات سخت را داریم، دیگر نه یک ادعا بلکه یک حقیقت برآمده از ایمان، اعتقاد و همت فرزندان این ملت است. با تکیه بر این توانمندی، ما از تهدیدات نظامی نمی‌ترسیم اما باید در سایر حوزه‌ها هم مراقب باشیم.

تنگسيري تاکید کرد: در موضوع تهدیدات، ما معتقدیم كه امروز هیچ قدرت سخت نظامی و خارجی توان متوقف كردن انقلاب اسلامی را ندارد. دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی حساب ویژه‌ای بر روي بهره‌گیری از برخی عناصر و ظرفیت‌های داخلی باز کرده است و باید مراقب این ظرفیت‌ها و عناصر باشیم.

وی در ادامه، به تشریح برنامه‌های نیروی دریایی سپاه برای گرامیداشت هفته پاسدار اشاره کرد و گفت: این برنامه‌ها با حضور کلیه کارکنان و بیعت دوباره آنان با آرمان شهدا و غبار روبی گلزار شهدا آغاز و با محفل انس با قرآن کریم پیگیری می‌شود. جشن میلاد امام حسین(ع)، حضرت سجاد(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(س) نيز به مدت چهارشب با حضور کلیه خانواده کارکنان و ایثارگران و جانبازان برگزار خواهد شد.

جانشين فرمانده نيروي دريايي سپاه در پايان، معرفی پاسداران نمونه را از دیگر برنامه‌های اين نیرو برای پاسداشت هفته پاسدار عنوان كرد و افزود: در طول این هفته، فرماندهان و مسئولان بخش‌های مختلف نیروی دریایی سپاه با حضور در شبکه‌های مختلف خبری و رسانه‌ها به تشریح دستاوردها و توانمندی‌های این نیرو خواهند پرداخت.

انتهای پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha