• شنبه / ۲۷ خرداد ۱۳۹۱ / ۱۴:۳۱
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 91032715688
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

نماینده قصرشیرین:جانبازان شیمیایی استان از گرد و غبار رنج می برند

نماینده قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی گفت: روزانه حدود 500 تانکر حامل سوخت عراقی در محور قصرشیرین- سرپل ذهاب تردد می کنند که تردد این تانکرها هیچ سودی برای ما ندارند.

نماینده قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی گفت: روزانه حدود 500 تانکر حامل سوخت عراقی در محور قصرشیرین- سرپل ذهاب تردد می کنند که تردد این تانکرها هیچ سودی برای ما ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، فتح اله حسینی در جلسه شورای اداری استان افزود: تردد این تانکرها سودی برای دولت و ملت ما ندارد و تنها عده ای سودجو از منافع آن برخوردار می شوند، در حالیکه آثار منفی نظیر آلودگی صوتی، تصادفات و مشکلات ترافیکی دارند و باید برای آن چاره اندیشی شود.

وی همچنین با بیان اینکه استان کرمانشاه در هشت سال جنگ تحمیلی مورد هجوم دشمنان قرار گرفت، گفت: در طول جنگ تحمیلی بسیاری از صنایع و زیرساخت های استان از بین رفت و پس از جنگ هم رفع آثار جنگ یک دهه به طول انجامید، حتی امروز هم برخی آثار آن بجاست و شاهدیم هر از چندگاهی افرادی بر اثر مین های به جا مانده از جنگ شهید یا مجروح می شوند.

وی، مشکل اصلی امروز استان را بیکاری دانست و گفت: آمار بالای بیکاری استان که رهبر معظم انقلاب نیز در سفرشان به نیکی به آن اشاره کردند، خطرناک است.

رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه استان در بخش کشاورزی پتانسیل های بالایی دارد، گفت: متاسفانه از این پتانسیل‌ها بخوبی استفاده نکرده‌ایم، زیرا در اینصورت این همه بیکار در استان نداشتیم.

حسینی به موضوع گرد و غبار وارده به استان نیز اشاره کرد و گفت: هزاران جانباز شیمیایی در استان داریم که از این موضوع به شدت رنج می‌برند، همچنین این موضوع مشکلات جدی برای مردم استان ایجاد کرده و باید برای آن چاره اندیشی شود.

وی افزود: ما نمایندگان استان عهد بسته ایم همه تلاش خود را برای خدمت به استان و رفع مشکلات مردم بکار گیریم.

انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha