• شنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ / ۱۶:۵۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 91023018273
  • منبع : نمایندگی سمنان

کشف 76 کيلو موادمخدر از تريلي حامل آجر در دامغان

کشف 76 کيلو موادمخدر از تريلي حامل آجر در دامغان

ایسنا/سمنان ماموران انتظامي با توقيف يک دستگاه تريلي حامل بار آجر در دامغان 76 کيلوگرم ترياک را کشف و ضبط کردند.

ماموران انتظامي با توقيف يک دستگاه تريلي حامل بار آجر در دامغان 76 کيلوگرم ترياک را کشف و ضبط کردند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، منطقه سمنان، سرهنگ غلامرضا کاظم زاده فرمانده انتظامي شهرستان دامغان با اعلام اين خبر گفت: در پي دريافت اخبار و گزارشهايي مبني بر حمل يک محموله قاچاق مواد مخدر، پيگيري ويژه موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.

سرهنگ کاظم‌زاده با اشاره به يک ماه کار اطلاعاتي عوامل پليس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان و شهرستان دامغان، افزود: سرانجام چندي پيش ماموران به چگونگي انتقال اين محموله از طريق محور معلمان – جندق پي برده و با هماهنگي مقام قضايي به طور نامحسوس اين محور را مورد کنترل قرار دادند.

فرمانده انتظامي شهرستان ادامه داد: پس از ساعتها کنترل محسوس و نامحسوس سرانجام تريلي سفيد رنگ که در قالب حمل بار آجر، مواد مخدر جابجا مي‌کرد، شناسايي و توقيف شد.

وي اظهار كرد: عامل اصلي اين پرونده مواد مخدر را از استانهاي مرکزي کشور تهيه و در سطح استان خراسان رضوي به ويژه شهرستان نيشابور توزيع مي‌کرد که اين بار به دام پليس افتاد.

کاظم‌زاده با اعلام کشف 76 کيلوگرم ترياک که به صورت ماهرانه‌اي جاسازي شده بود، تصريح کرد: در اين خصوص دو نفر نيز دستگير شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان دامغان در پايان افزود: طرح ارتقاي امنيت اجتماعي كه از اولويتهاي اصلي پليس است در سال جاري نيز با قوت و قاطعيت اجرا مي‌شود و علاوه بر آن مبارزه قاطع و مداوم با مجرمان و ناامن كنندگان آرامش اجتماعي، پاكسازي نقاط آلوده و جرم خيز از لوث وجود سوداگران مرگ همچنين شناسايي و دستگيري سارقان به عنف به طور ويژه در دستور كار پليس در سطح شهرستان قرار دارد.

انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha