• یکشنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ / ۲۲:۱۶
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91022414501
  • خبرنگار : 71038

/يكصدمين سفر استاني/

وزير صنعت، تجارت و معدن خبر داد: افتتاح همزمان 4 هزار و 334 پروژه در صدمين سفر استاني

 وزير صنعت، تجارت و معدن خبر داد: افتتاح همزمان 4 هزار و 334 پروژه در صدمين سفر استاني

وزير صنعت، تجارت و معدن خبر داد كه همزمان با صدمين سفر استاني رييس‌جمهور 4 هزار و 334 پروژه در سراسر كشور به صورت همزمان افتتاح مي‌شود.

وزير صنعت، تجارت و معدن خبر داد كه همزمان با صدمين سفر استاني رييس‌جمهور 4 هزار و 334 پروژه در سراسر كشور به صورت همزمان افتتاح مي‌شود.

به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، غضنفري كه در آيين پاسداشت يكصدمين سفر استاني هيات دولت سخن مي‌گفت، اين مراسم را فرصتي دانست براي قدرشناسي از تمام كساني كه طعم خدمت بي‌منت را به تمام ايرانيان چشانده‌اند. وي با بيان اين‌كه در روز جمعه معاون اول رييس‌جمهور در مراسم نماز جمعه فرصتي پيدا كرد و گوشه‌هايي از عملكرد بزرگ دولت نهم و دهم را طي گزارشي ارائه داد، گفت: در واقع ايشان توانستند گزارش كوتاهي از تلاش هفت ساله دولت خدمتگذار با مديريت خوب فردي كه در واقع موضوع سفرهاي استاني جزء تئوري دولت ايشان بود را بيان كنند. وي با بيان اين‌كه سفرهاي استاني براي كشور گسترده‌اي چون ايران منشاء خير و بركت بوده است، گفت: مي‌خواهم در اين مراسم به جاي ارائه گزارش و بيان ارقام، در مورد بحث سفرهاي استاني و حركتي كه دولت آقاي احمدي‌نژاد طي اين هفت سال طي كرده‌اند، صحبت كنم.

وي در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود با اشاره به اهميت سفرهاي استاني و بركات آن براي جامعه، ادامه داد: در واقع سفرهاي استاني اين زمينه را فراهم كرد كه مسوولان و عاليترين مقامات اجرايي در تك‌تك شهرستان‌ها حضور پيدا كنند و با دردها بيشتر آشنا شوند و به ارائه راهكار بپردازند.

وي همچنين خبر داد كه همزمان با صدمين سفر استاني رييس‌جمهور 4 هزار و 334 پروژه در سراسر كشور به صورت همزمان افتتاح مي‌شود.

غضنفري همچنين در بخشي از صحبت‌هاي خود به قرائت بندهايي از نامه حضرت علي (ع) به مالك اشتر در مورد نحوه حكومت‌داري و تعامل با مردم پرداخت.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha