• دوشنبه / ۲۱ فروردین ۱۳۹۱ / ۱۱:۳۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 91012105741
  • منبع : نمایندگی سمنان

فرمانده انتظامي دامغان خبر داد: کاهش 40 درصدي خودکشي در شهرستان

ایسنا/سمنان فرمانده انتظامي شهرستان دامغان از کاهش 18 درصدي وقوع سرقت در سطح اين شهرستان خبر داد و گفت: 85 درصد سارقاني که توسط پليس دستگير شده‌، معتاد هستند.

فرمانده انتظامي شهرستان دامغان از کاهش 18 درصدي وقوع سرقت در سطح اين شهرستان خبر داد و گفت: 85 درصد سارقاني که توسط پليس دستگير شده‌، معتاد هستند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، منطقه سمنان، سرهنگ "غلامرضا کاظم‌زاده"، امروز دوشنبه 20 فروردين ماه در نشست تشريح دستاوردهاي 12 ماهه پليس دامغان در سال گذشته وضعيت امنيتي اين شهرستان را مناسب ارزيابي کرد و گفت: وقوع جرايم در دامغان در سال 90 نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10درصد کاهش داشته است.

کاظم‌زاده، گفت: سرقت که بخش عمده‌اي از مردم دامغان نسبت به وقوع آن حساسيت خاصي دارند، با همراهي صميمانه اقشار مختلف و البته تلاش شبانه‌روزي ماموران انتظامي 18 درصد کاهش يافته است.

وي افزود: 97 درصد اين افراد داراي مدارک تحصيلي ديپلم و کمتر از آن بوده و 62 درصدشان نيز مجرد هستند.

سرهنگ کاظم‌زاده در ادامه، گسترش اعتياد به مواد مخدر را يکي از معضلات اساسي در جامعه خواند و به اقدامات پليس دامغان در مبارزه با اين بلاي خانمانسوز اشاره و تصريح کرد: در سال 90 نزديک به 138 کيلوگرم انواع مواد مخدر در اين شهرستان کشف و ضبط شد که نسبت به سال گذشته 8 درصد افزايش داشته است.

وي اظهار كرد: در اين خصوص 3 باند قاچاق مواد مخدر منهدم و 200 نفر نيز به علت فعاليت در امر تهيه، توزيع و فروش مواد مخدر دستگير شده‌اند.

کاظم‌زاده در بخش ديگري از اين نشست با تاکيد بر رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي، از کاهش 50 درصدي حوادث رانندگي از نوع فوتي آن در معابر شهري دامغان خبر داد و گفت: تعداد کشته شدگان تصادفات در سطح شهر دامغان در سال 90 نيز نسبت به سال 89 از کاهش 50 درصدي برخوردار است.

فرمانده انتظامي شهرستان دامغان همچنين به کاهش 33 درصدي وقوع قتل اشاره کرد و افزود: خودکشي نيز در شهرستان دامغان 40 درصدي کاهش يافته است.

انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha