• یکشنبه / ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ / ۱۳:۳۱
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 9011-13580
  • منبع : مجلس شورای اسلامی

لاريجاني درديدار با اسماعيل هنيه: رژيم صهيونيستي با تحولات جديد در منطقه به شدت منزوي شده است

لاريجاني درديدار با اسماعيل هنيه:
رژيم صهيونيستي با تحولات جديد در منطقه به شدت منزوي شده است

رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: رژيم صهيونيستي با تحولات جديد در منطقه به شدت در انزوا قرار گرفته و نسبت به چشم‌انداز روند تحولات كنوني به شدت در هراس مي‌باشد.

به گزارش گروه دريافت خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، علي لاريجاني صبح امروز(يكشنيه) در ديدار با اسماعيل هنيه نخست وزير دولت منتخب فلسطين با اشاره به آيات و وعده‌هاي محكم الهي تاكيد كرد: پيروزي ملت فلسطين نزديك است و نصرت الهي سرانجام شامل ملت مجاهد و مقاوم فلسطين خواهد شد.

لاريجاني بر تداوم حمايت قاطع و همه جانبه جمهوري اسلامي ايران از مردم مظلوم فلسطين تاكيد كرد و افزود: ملت اير ان همچنان محكم و استوار در كنار ملت مظلوم فسطين ايستاده و خواهد ايستاد.

رئيس مجلس شوراي اسلامي در بخش ديگري از سخنان خود از شرايط جديد در منطقه و تاثير روند بيداري اسلامي بر آرمان فلسطين تحليلي ارايه كرد.

وي، استقامت و پايداري به اصول و آرمان‌ها و جلوگيري از سوء استفاده دشمنان امت اسلامي از تحولات كنوني را مهمترين وظيفه انقلابيون منطقه دانست و با اشاره به تحولات سوريه تصريح كرد: دشمنان امت اسلامي نگران دمكراسي در منطقه و سوريه نيستند، آنها به دنبال خارج ساختن رژيم صهيونيستي از انزوا و ضربه به خط مقاومت عليه اشغالگران قدس در منطقه مي‌باشند، مردم سوريه خودشان تصميم مي‌گيرند و ضرورتي به دخالت‌ خارجي ندارند.

براساس اين گزارش اسماعيل هنيه، نخست وزير منتخب فلسطين نيز در اين ديدار ضمن تبريك پيروزي انقلاب اسلامي به ملت ايران گفت: جمهوري اسلامي ايران در تمام پيروزي ملت فلسطين شريك و سهيم بوده است.

وي با قدرداني از كمك‌هاي معنوي ايراني از آرمان فلسطين تاكيد كرد‌: ملت ايران عزت و سربلندي را به امت اسلامي بازگرداند.

وي با تاكيد بر پايبندي مقاومت اسلامي فلسطين به آرمان و اصول خود گفت: مقاومت تنها گزينه راهبردي ملت فلسطين است و تمام پيروزي به دست آمده حاصل مقاومت و پايداري به اصول و آرمانهاي مقاومت اسلامي بوده است.

وي تشكيل كشور فلسطين از نهر تا بحر، تاكيد بر مقاومت به عنوان تنها راه نجات ملت فلسطين و استفاده از تمام ظرفيت‌هاي جهان اسلام براي آزادي سرزمين‌هاي فلسطين را سه اصل راهبردي مقاومت اسلامي دانست و خاطر نشان كرد: مقاومت اسلامي در فلسطين از آزادي تمام سرزمين‌هاي فلسطين حمايت خواهد كرد.

رئيس دولت منتخب مردم فلسطين در ادامه با تاييد ديدگاه‌هاي جمهوري اسلامي ايران درمورد تحولات منطقه از جمله اوضاع سوريه گفت: بهترين شرايط در سوريه انجام اصلاحات و حفظ اين كشور در خط مقاومت عليه رژيم صهيونيستي است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha