• یکشنبه / ۴ دی ۱۳۹۰ / ۱۱:۴۷
  • دسته‌بندی: سیاسی2
  • کد خبر: 9010-01816.191359

قائم مقام ستاد انتخابات كشور: تاكنون استقبال از ثبت نام در انتخابات مجلس مطلوب بوده است

قائم مقام ستاد انتخابات كشور:
تاكنون استقبال از ثبت نام در انتخابات مجلس مطلوب بوده است

قائم مقام ستاد انتخابات كشور، ميزان  استقبال از ثبت نام در انتخابات مجلس را در روز اول مطلوب توصيف كرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، حسنعلي نوري با حضور در محل ثبت‌نام كانديداهاي انتخابات مجلس شوراي اسلامي در وزارت كشور، به ارائه گزارشي از اولين روز ثبت‌نام كانديداهاي انتخابات مجلس پرداخت و گفت:‌ براساس سيستم و سامانه جامع انتخابات آمارها و اطلاعات طوري طراحي شده كه در انتهاي هر روز آمارهاي ثبت‌نام‌ها و شاخص‌هاي شناسايي افراد ثبت‌نام كننده جمع‌آوري و به شوراي نگهبان و مراجع چهارگانه براي استعلام ارسال مي‌شود. بر همين اساس ديروز 254 نفر به صورت قطعي در انتخابات ثبت نام كردند.

به گفته وي از افراد ثبت‌نام كرده 35 نفر بين 30 تا 35 سال سن داشتند ، 39 نفر 36 تا 40 ساله بودند ، 58 نفر 41 تا 45 ساله ،‌49 نفر 46 تا 50 ساله ، 52 نفر 51 تا 55 ساله ، 15 نفر 56 تا 60 ساله و 6 نفر هم بين 60 تا 70 سال سن داشتند.

وي با بيان اين‌كه ميزان  استقبال براي ثبت نام از انتخابات در روز اول مطلوب بوده است، گفت: از عزيزاني كه مي‌خواهند در انتخابات ثبت نام كنند، مي‌خواهيم كه ثبت‌نام خود را به روزهاي آخر موكول نكنند، ما در جمعه نهم دي ثبت‌نام‌ها را از ساعت 5 بعدازظهر به بعد تعطيل خواهيم كرد و تنها از كساني ثبت نام به عمل خواهد آمد كه در صف ثبت‌نام باشند.

وي همچنين از داوطلبان خواست كه مدارك خود را به صورت كامل در دست داشته باشند و همچنين پرسش‌نامه مربوط به ثبت نام را پيش از ثبت نام حداقل يك بار مطالعه كرده باشند.

نوري همچنين درباره انتخابات ميان دوره‌اي خبرگان نيز گفت: همانطور كه مي‌دانيد انتخابات ميان‌دوره‌اي خبرگان به صورت همزمان در دو استان كردستان و خراسان رضوي برگزار خواهد شد و تا كنون سه نفر براي نمايندگي خبرگان در خراسان رضوي ثبت‌نام كردند.

ثبت نام از كانديداهاي انتخابات مجلس خبرگان از يكم دي ماه آغاز شده است و تا هفتم دي ماه ادامه خواهد داشت.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha