• دوشنبه / ۲۹ آذر ۱۳۸۹ / ۱۲:۰۵
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 8909-17480

مديرعامل بانك توسعه صادرات در گفت‌وگو با ايسنا: هنوز مبلغ حمايت از صادرات در هدفمندسازي ابلاغ نشده است

مديرعامل بانك توسعه صادرات در گفت‌وگو با ايسنا:
هنوز مبلغ حمايت از صادرات در هدفمندسازي ابلاغ نشده است

مديرعامل بانك توسعه صادرات با بيان اينكه مبلغ مورد نظر براي حمايت از صادرات در شرايط هدفمندسازي يارانه‌ها هنوز ابلاغ نشده است از تخفيف در دريافت سود تسهيلات براي بخش حمل‌و‌نقل كانتينري خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازرگاني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مدتي پيش معاون كمك‌هاي تجاري سازمان توسعه تجارت در مورد حمايت از صادرات در شرايط اجراي هدفمندسازي يارانه‌ها از در نظر گرفتن 394 ميليارد تومان كمك بلاعوض براي صادرات كالا و خدمات و 57 ميليارد تومان تسهيلات ارزان قيمت با نرخ سود حدود هفت درصد به صادركنندگان خبر داده بود كه به نظر مي‌رسد با وجود شروع مرحله اول اجراي هدفمند سازي يارانه‌ها هنوز اين حمايت‌هاي مالي آغاز نشده است.

مديرعامل بانك توسعه صادرات در همين مورد در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا توضيح داد: سازمان توسعه تجارت قرار بود يك بسته‌اي را براي صادرات طراحي و ابلاغ كند و ما هم به عنوان كارگزار در خدمت آن‌ها باشيم كه هنوز ابلاغ نشده است.

البته كوروش پرويزيان در اين مورد خبري نيز اعلام كرد و گفت: ما در بخش حمل‌و‌نقل كانتينري استثناً با سازمان توسعه تجارت توافق نامه‌اي داريم كه براي حمل‌و‌نقل كانتينري سازمان توسعه تجارت يك مابه‌التفاوت نرخ سودي را به ما بدهد تا ما از 12 درصد يك درصدي را به كساني كه از اين استفاده مي‌كنند تخفيف بدهيم. به‌خصوص براي صادرات كانتينري كشاورزي و امثال آن‌ها ما درصد كمتري را مدنظر داريم.

در همين مورد چند روز قبل معاون كمك‌هاي تجاري سازمان توسعه تجارت نيز به خبرنگار ايسنا گفته بود: براي هدفمندسازي يارانه‌ها بسته حمايتي داشته‌ايم اما نمي‌دانيم اين به كجا رسيده است و در حال پيگيري هستيم.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha