• سه‌شنبه / ۹ آذر ۱۳۸۹ / ۱۳:۲۲
  • دسته‌بندی: سیاسی2
  • کد خبر: 8909-05940

در اعتراض به ترور اساتيد دانشگاه شهيد بهشتي برگزار شد؛ تجمع جمعي از دانشجويان و اساتيد دانشگاه اميركبير

بعد از نماز ظهر و عصر امروز(سه شنبه)، تجمعي در مقابل مسجد دانشگاه اميركبير در اعتراض به ترورهاي ديروز اساتيد دانشگاه شهيد بهشتي برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) در اين تجمع كه جمعي از دانشجويان و اساتيد دانشگاه اميركبير و برخي دانشگاه‌هاي ديگر در آن شركت داشتند، تعدادي از اساتيد دانشگاه اميركبير طي سخنان كوتاهي اين ترورها را محكوم كرده و خواستار شناسايي و برخورد با عوامل اين جنايات شدند.

هم‌چنين اين اساتيد بر جهاد علمي و حركت در مسير رشد و پيشرفت كشور تاكيد داشتند.

در اين تجمع هم‌چنين دانشجويان شعارهايي عليه آمريكا، استكبار جهاني و عوامل اين ترورها سر دادند.

از جمله شعارهايي كه دانشجويان مي‌دادند «مرگ بر آمريكا»، «مرگ بر اسراييل»، «مرگ بر انگليس»، «انرژي هسته‌يي حق مسلم ماست»، «پشت پرده كسي نيست، جز دولت انگليس» بود.

در پايان نيز بيانيه‌ي بسيج اساتيد دانشگاه اميركبير در محكوميت اين ترور صادر شد.

در بخشي از اين بيانيه آمده است:

دكتر مجيد شهرياري، استاد سختكوش و متعهد دانشگاه صنعتي اميركبير و دانشگاه شهيد بهشتي و متخصص جان بر كف مردمي، در هنگام عزيمت به دانشگاه به دست ايادي استكبار به درجه‌ي رفيع شهادت نائل گرديد. او در حالي در خون خود غلطيد كه همزمان همسنگر ديگرش دكتر عباسي در جنايتي مشابه مجروح گرديد.

در اين بيانيه، بسيج اساتيد دانشگاه صنعتي اميركبير، شهادت دكتر مجيد شهرياري را به پيشگاه امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب و خانواده‌ي آن شهيد تسليت گفته است و به جنايتكاراني كه دستشان به خون اين شهيد آغشته شده است، وعده‌ي انتقام سخت داده است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha