• سه‌شنبه / ۹ آذر ۱۳۸۹ / ۱۳:۱۷
  • دسته‌بندی: سیاسی2
  • کد خبر: 8909-05895
  • منبع : مطبوعات

دبيرخانه شوراي عالي انقلاب فرهنگي ترور دو استاد دانشگاه شهيد بهشتي را محكوم كرد

دبيرخانه شوراي عالي انقلاب فرهنگي با صدور بيانيه‌اي ترور دو استاد دانشگاه شهيد بهشتي را محكوم كرد .

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين بيانه آمده است:

بار ديگر دست نشاندگان رژيم صهيونيستي دست به جنايت ديگري زدند و در عمليات تروريستي خود عليه دو استاد دانشگاه، کينه و عداوت خود را با پيشرفت علمي کشورمان نشان دادند.

در جنايت ديروز 2 تن از فرزندان اين مرز و بوم که در سنگر علم مشغول جهاد في سبيل‌الله بودند هدف عمليات تروريستي عوامل رژيم صهيونيستي به‌عنوان دشمن اصلي ملت ايران قرار گرفتند که يکي از اين اساتيد به فيض عظيم شهادت نائل آمد و ديگري به فضل الهي از اين حادثه جان سالم به در برد.

فمنهم من قضي نحبه و منهم من ينتظر

آنچه که ديروز درتهران رخ داد و نمونه مشابه آن در سال گذشته، که به شهادت دکتر علي‌محمدي انجاميد بر ناظران اين نکته را واضح کرده است که فعاليت صلح‌آميز هسته‌اي به‌طور اخص و پيشرفت علمي ايران به‌طور اعم هدف هجمه‌هاي دشمنان کينه‌توز قرار گرفته است و هر کس که دل در گرو اسلام و ايران دارد بايد در جهاد علمي تمام توان خود را به کار گيرد.

دشمنان ما که از تحريم و تهديد در متوقف کردن اين حرکت بالنده مايوس شده‌اند نيروهاي متخصص و متعهد دلبسته به پيشرفت ملت ايران را هدف گرفته‌اند، ولي بايد بدانند که انشاالله براي چندمين بار ناکام خواهند بود و جز خسران براي خود و سربلندي براي ملت ايران دست آوردي نخواهند داشت و تاريخ انقلاب اسلامي ايران نيز اثبات کرده است که در هر مقطعي ثمره خون شهيد، بيداري هرچه بيشتر ملت بوده است.

. والله متم نوره و لو كره الكافرون

دبيرخانه شوراي عالي انقلاب فرهنگي ضمن محکوم کردن اين حرکت تروريستي و محفوظ دانستن حق ملت ايران در پيگيري قضائي اين جنايت و عرض تسليت شهادت دکتر شهرياري به بازماندگان ايشان و تمام خانواده علمي کشور و سپاس به درگاه خداوند متعال براي ناکام ماندن سوء قصد به جان دکتر عباسي و همسر ايشان و آرزوي شفاي عاجل و حضور مجدد وي در سنگر جهاد علمي، خواستار حفاظت هر چه بيشتر از سرمايه‌هاي انساني و علمي کشور براي تسريع حرکت توفنده قطار علمي کشور براي خنثي کردن توطئه‌هاي دشمنان ملت ايران مي‌باشد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha