• دوشنبه / ۸ آذر ۱۳۸۹ / ۱۷:۴۴
  • دسته‌بندی: سیاسی2
  • کد خبر: 8909-05349
  • خبرنگار : 71381

نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها طي بيانيه‌اي خواستار شد؛ شناسايي عاملين ترور دو استاد دانشگاه شهيد بهشتي

در پي ترور دو تن از اساتيد دانشگاه شهيد بهشتي، نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها طي  بيانيه‌اي خواستارشناسايي عاملين اين جنايت شد.

 به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين بيانيه آمده است :جريان ضد انقلاب و دشمنان شكست خورده ايران اسلامي كه طي 30 سال گذشته از هيچ تلاشي براي ضربه زدن به نظام مقدس جمهوري اسلامي فروگذار نكرده، اين روزها شمشيرهاي آغشته به كينه و خشم خود را از رو بسته و از هر وسيله‌اي براي ضربه‌زدن به ملت ايران استفاده مي‌كند.

عناصر معلوم‌الحال ضد انقلاب و دشمنان نظام كه تحمل ديدن پيشرفت‌ها و سربلندي ملت ايران طي 30 سال گذشته انقلاب در عرصه‌هاي مختلف را نداشته و اين روزها، تمام سناريوهاي شوم خود را شكست خورده مي‌بينند، در كمال درماندگي، طي عمليات هاي تروريستي ناجوانمردانه و از پيش طراحي‌شده، شخصيت ها و اساتيد برجسته فيزيك هسته‌اي دانشگاه شهيد بهشتي تهران را مورد سوء قصد قرار دادند.

اجراي اين عمليات هاي تروريستي -كه منجر به شهادت دكتر شهرياري و مصدوميت دكتر عباسي شخصيت هاي علمي برجسته كشوري- نشان از آن دارد كه دشمنان مورد حمايت‌هاي گسترده استكبار جهاني و مدعيان دروغين دموكراسي و مبارزه با تروريسم، نتوانستند در عرصه سياسي و جنگ نرم به مقاصد شوم خود برسند و در حالي كه شاهد تداوم درخشش فرزندان ايران‌زمين درعرصه‌هاي علمي جهان هستند، در تصور باطل خود انديشيده‌اند كه مي‌توانند با ترور و به شهادت رساندن نيروهاي علمي اين مرز و بوم، چرخه عظيم پيشرفت‌هاي اين ملت را با وقفه روبرو كنند.

خطاب به اين عناصر فاسد و كوردل مي‌گوييم ما از خدائيم و به سوي خدا مي‌رويم، اين منطق قرآن است و آنان كه با ترور در خيال باطل خود مي‌خواهند وقفه‌اي در مسير حق و عقب‌نشيني از جهاد مقدس در راه خدا بيندازد، از اين مهم غافلند كه ترس از مرگ براي كساني است كه دنيا را مقر خود قرار داده و از قرارگاه ابدي و جوار رحمت ايزدي بي‌خبرند.

و بدانيد تفكر عزت‌مداري، استقلال، پيشرفت و آباداني كشور، امروز در وجود فرزندان اين مرز و بوم با قوت هرچه تمام‌تر ساري و جاري است و با ترور نخبگان ما كاري از پيش نخواهيد برد.

نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ها وظيفه خود مي‌داند ضمن عرض تسليت به خانواده محترم استاد شهيد «دكتر مجيد شهرياري» و آرزوي سلامت و بهبودي براي استاد ارجمند «دكتر فريدون عباسي» و ديگر مصدومان حادثه، از مسئولان انتظامي و امنيتي كشور پيگيري دقيق در جهت شناسايي عاملين اين جنايت كثيف را مطالبه مي‌نمايد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha