• چهارشنبه / ۱۹ آبان ۱۳۸۹ / ۰۹:۱۲
  • دسته‌بندی: سیاسی2
  • کد خبر: 8908-12922
  • خبرنگار : 71038

رييس‌جمهور در بدو ورود به قزوين: قزوين قطعه‌اي درخشان از هويت و تاريخ ملت ايران است مشكلات اجرايي تصميمات دولت در اين استان بررسي مي‌شود

رييس‌جمهور در بدو ورود به قزوين: 
قزوين قطعه‌اي درخشان از هويت و تاريخ ملت ايران است
مشكلات اجرايي تصميمات دولت در اين استان بررسي مي‌شود

رييس‌جمهور كشورمان، بعد از ورود به استان قزوين در راستاي دور سوم سفرهاي استاني در جمع خبرنگاران به تشريح اهداف سفر دو روزه خود به اين استان پرداخت.

به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به قزوين، دكتر محمود احمدي‌نژاد در ابتداي سخنان خود با اشاره به ويژگي‌ها و اهميت استان قزوين، آن را قطعه درخشان از هويت و تاريخ ملت ايران دانست و افزود: قزوين بخش مهمي از ميراث فرهنگي و اعتقادي ماست و معماري غني و هنر غني و رفتار و اعتقادات عميق به اسلام ناب علوي در اين سرزمين موج مي‌زند. مردم قزوين در طول تاريخ و در عرصه‌هاي مختلف انقلاب فداركاري‌هاي فراواني كرده‌اند و مجاهدت‌هاي زيادي داشته‌اند.

رييس جمهور با اشاره به مجاهدان بزرگي كه در اين سرزمين رشد كرده‌اند، افزود: اين مجاهدان براي ملت ما و براي مديريت اين سرزمين الگو باقي خواهند ماند.

وي با اشاره به برنامه‌هاي دور سوم سفرهاي استاني، تصريح كرد: تعدادي از وزرا و معاونين رييس‌جمهور به شهرستان‌هاي مختلف سفر مي‌كنند. در جلسات شوراي اداري شهرستان‌ها حضور پيدا مي‌كنند. كارگروه‌هاي تخصصي از جمله كارگروه فرهنگ و هنر در استان تشكيل مي‌شود و جمع‌بندي مسائل در دولت صورت مي‌گيرد و روند اجرايي شدن تصميمات دور اول و دوم مورد بررسي قرار مي‌گيرد ،تصميماتي براي دور سوم سفرهاي استاني اتخاذ شد و اگر در راه اجراي مصوبات مشكلي وجود داشته، آن را برطرف خواهيم كرد تا تصميمات با سرعت مناسب و بيشتري اجرايي شود.

احمدي‌نژاد همچنين به ديدارهاي مردمي برخي از معاونين رييس‌جمهور و معاونين وزرا در جريان اين سفر اشاره كرد و گفت: در اين سفر با خانواده ايثارگران و منتخبين استان نيز ديدار خواهيم داشت و معاون اول رييس‌جمهور نيز گزارش سفر و همچنين گزارشي از تصميمات اتخاذ شده در جلسه هيات دولت را به اطلاع مردم خواهد رساند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha