• سه‌شنبه / ۱۷ آذر ۱۳۸۸ / ۱۱:۰۳
  • دسته‌بندی: ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کد خبر: 8809-00419.149850

در پي تاخير واگذاري تلفن ثابت، يك مقام مسوول در مخابرات: كمتر از پنج هزار شماره با تاخير واگذار شد واگذاري به‌روز به شبكه‌گذاري خاصي نياز دارد

در پي تاخير واگذاري تلفن ثابت، 
يك مقام مسوول در مخابرات: 
كمتر از پنج هزار شماره با تاخير واگذار شد 
واگذاري به‌روز به شبكه‌گذاري خاصي نياز دارد

به گفته مخابرات استان تهران شماره‌هاي تلفن ثابتي كه زمان واگذاريشان تا يك ماه طول كشيده مجموعا كمتر از پنج هزار شماره است كه بيش‌تر در شهرستان‌هاي تهران و كرج بوده و در خود شهر تهران كمتر متقاضي وجود دارد كه به روز نباشد.

محمد خجسته‌نيا - مدير روابط عمومي شرکت مخابرات استان تهران - در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) با بيان اين مطلب اظهار كرد: معمولا در شهرستان‌هاي تهران پراكندگي نقاط سكونت بيش‌تر است و اين موضوع به شبكه‌گذاري خاصي نياز دارد و درواقع بيش‌تر به بحث شبكه مربوط مي‌شود.

وي ادامه داد: در تهران پراكندگي زيادي وجود ندارد و تقاضا براي تلفن ثابت قابل پيش‌بيني است اما در شهرستان‌ها در بحث شبكه‌گذاري و برنامه‌ريزي وضعيتشان متمايزتر است. در هر حال مخابرات تمام تلاش خود را براي واگذاري تلفن ثابت به روز انجام مي‌دهد و اقدامات فني مورد نياز را انجام داده است.

به گزارش خبرنگار ايسنا با وجود اعلام مسوولان مبني بر به روز واگذار شدن تلفن ثابت اين امر هنوز در برخي مناطق مخابراتي محقق نشده و براي دريافت تلفن بايد در انتظار ماند، دكتر داوود زارعيان مدير روابط عمومي شركت مخابرات ايران پيش ازاين گفته بود: معني واگذاري به روز اين است كه با توجه به مناطق مختلف ديگر فرد در نوبت نمي‌ماند و ممكن است واگذاري به دليل هماهنگي و يا آماده‌سازي شبكه دو روز و يا در برخي مناطق اين كار حداكثر تا يك هفته نيز طول بكشد.

محمد روح‌اللهي - مدير عامل شركت مخابرات استان تهران - نيز پيش از اين در گفت‌وگو با ايسنا گفته بود: به طور متوسط در روز بين 800 تا يك هزار وديعه تلفن ثابت به فروش مي‌رسد كه مي‌توان نتيجه گرفت، 3580 وديعه مانده مربوط به دو يا سه روز است و بنابراين با اطمينان مي‌توان گفت كه ارائه‌ تلفن ثابت در استان تهران به روز شده است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha