• جمعه / ۲۲ آبان ۱۳۸۸ / ۱۶:۱۱
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 8808-00004.128616

90 براي قلعه‌باني! قلعه‌باني در گفت‌وگو با ايسنا: *از عملكردم راضي هستم *مديران براي اجراي برنامه‌هايشان به زمان نياز دارند

90 براي قلعه‌باني!
قلعه‌باني در گفت‌وگو با ايسنا:
*از عملكردم راضي هستم
*مديران براي اجراي برنامه‌هايشان به زمان نياز دارند

رييس سابق سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران گفت: فردا در مراسم توديع خود شركت مي‌كنم.

احمد قلعه‌باني در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره اينكه آيا فردا در مراسم توديع‌اش شركت ‌مي‌كند؟ گفت: بله. فردا در مراسم شركت مي‌كنم.

وي همچنين در پاسخ به اين سوال كه آيا وزير صنايع و معادن پيشنهاد سمت جديدي را به شما داده است؟‌ بدون اشاره به جزييات بيشتر عنوان كرد: دو، سه سمت به من پيشنهاد شده است، اما هنوز تصميمي در اين زمينه نگرفته‌ام.

گفتني است، قلعه‌باني هم‌اكنون يكي از اعضاي هيات مديره سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران است كه البته عضويت وي در اين سازمان به صورت غيرموظف است.

رييس سابق سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران همچنين در پاسخ به اين سوال كه آيا از عملكرد خود در ايدرو راضي است يا خير؟ توضيح داد: نسبت به ساير واحدهاي تابعه وزارت صنايع و معادن عملكرد سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران بهتر بوده و در مجموع از عملكردم راضي هستم.

وي در پاسخ به اين سوال كه چه نمره‌اي به خود مي‌دهيد؟ گفت: از 100 نمره به خودم 90 مي‌دهم.

قلعه‌باني در ادامه در واكنش به اين سوال كه آيا از تغيير خود راضي هستيد؟ خاطرنشان كرد: در هر صورت هر تصميمي كه مسوولان مربوطه بگيرند، اجرا مي‌كنيم، اما بايد در نظر داشت كه هر مديري براي اين‌كه بتواند برنامه‌هاي خود را به طور كامل اجرا كند به زمان نياز دارد.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا توانسته‌ايد برنامه‌هاي خود را به طور كامل اجرا كنيد؟ گفت: خير. در برخي از بخش‌ها برنامه‌هايم به طور كامل اجرا نشدند.

رييس سابق سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران همچنين در پاسخ به اين سوال كه آيا با مجيد هدايت كه به عنوان رييس جديد ايدرو انتخاب شده، آشنايي داريد؟ اظهار كرد: با وي آشنايي ندارم.

گفتني است، با حكم وزير صنايع و معادن ديروز احمد قلعه‌باني جاي خود را در سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران به مجيد هدايت از سازمان صنايع هوايي وزارت دفاع داد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha