• یکشنبه / ۱۳ اردیبهشت ۱۳۸۸ / ۱۹:۴۳
  • دسته‌بندی: سیاسی2
  • کد خبر: 8802-08955
  • منبع : ریاست جمهوری

سخنگوي دولت با اشاره به ملغي‌شدن الحاق سازمان حج و زيارت به سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري: تامين نظر رهبر انقلاب مبناي کار دولت و اسباب صلاح کشور است

سخنگوي دولت با اشاره به ملغي‌شدن الحاق سازمان حج و زيارت به سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري:
تامين نظر رهبر انقلاب مبناي کار دولت و اسباب صلاح کشور است

سخنگوي دولت با تاکيد بر اين که تامين نظر رهبر معظم انقلاب مبناي کار دولت و اسباب خير و صلاح کشور است، گفت: نظرات ايشان موجب توفيق الهي براي دولت است و همواره چراغ روشن راه دولت بوده و خواهد بود.

به گزارش ايسنا به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني دولت، دکتر غلامحسين الهام سخنگوي دولت در مصاحبه واحد مرکزي خبر با بيان اين مطلب افزود: اجراي مصوبه شوراي عالي اداري درباره الحاق سازمان حج و زيارت به سازمان ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي منوط به اين بوده است که مقام معظم رهبري موافق با اين الحاق باشند و پس از اطلاع از اين‌که نظر مبارک ايشان اين است که اين الحاق درست نيست، اجرايي شدن اين مصوبه ملغي شد.

وي تاکيد کرد: بعد از اطلاع از نظر رهبر معظم انقلاب، اين مصوبه اصلا اجرايي نيز نشده است.

سخنگوي دولت با بيان اين‌که تصميم شوراي عالي اداري هم پس از دريافت اين نظر ملغي شدن اين مصوبه بوده است، گفت: بر همين اساس اين مصوبه اجرايي نيز نشد و رسما هم شوراي عالي اداري لغو آن را اعلام مي‌کند.

الهام تصريح کرد: اعلام نظر شوراي عالي اداري درباره ملغي شدن الحاق سازمان حج و زيارت به سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري فقط براي اين است که به صورت رسمي در اسناد ثبت شود اما از زمان مطلع شدن از نظر رهبر معظم انقلاب هم در واقع اين مصوبه ملغي شده بود و اصلا اجرايي نشد و در واقع از الان هم اين اعلام مي‌شود که مصوبه ملغي است.

سخنگوي دولت با تاکيد بر تبعيت کامل دولت از نظرات رهبر معظم انقلاب تصريح کرد: اصلا مگر دولت مي‌تواند از نظر مبناي فکري‌اش و از نظر اعتقادات مبنايي هيات دولت، موضوعي را که مخالف نظر مقام معظم رهبري باشد اجرايي کند؟

وي تاکيد کرد: اين مطلب روشني است و اساسا دولت تصميماتي را که خلاف نظرات ايشان باشد، مشروع نمي‌داند.

وي بار ديگر تاکيد کرد: چيزي که موافق نظر ايشان نباشد از اصل ملغي است و اين مصوبه نيز از ابتدا مبتني و منوط بر نظر ايشان بوده است و چون موافقت ايشان حاصل نشده است، اين مصوبه ملغي و پس از اطلاع هم اجرايي نشده است .

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha